tegnblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Når man først har haft tegnblødning og os veer op og ned hvor lang tid går der så ca inden fødsel ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

PiaMorTil2

Anonym skriver:

Når man først har haft tegnblødning og os veer op og ned hvor lang tid går der så ca inden fødsel ??

Kan ikke svare dig på hvor længe der går men jeg har selv gået siden torsdag....

Så følger lige lidt med på side linien på diverse svar....

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

PiaVenterNr2 skriver:

OOg

Kan ikke svare dig på hvor længe der går men jeg har selv gået siden torsdag....

Så følger lige lidt med på side linien på diverse svar....

Og du har haft tegnblødning i torsdags ??

Anmeld

29. oktober 2012

PiaMorTil2

Anonym skriver:

Og du har haft tegnblødning i torsdags ??

Har jeg haft siden torsdag....

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

PiaVenterNr2 skriver:

IHØHOlHOld

Har jeg haft siden torsdag....

HOld da op , jamen så tegner det da ikke fantastisk for mig . hmm øv .

Anmeld

29. oktober 2012

PiaMorTil2

Anonym skriver:

HOld da op , jamen så tegner det da ikke fantastisk for mig . hmm øv .

Tror det er meget forskelligt fra person til person lige som med alt andet i en graviditet

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

PiaVenterNr2 skriver:

Tror det er meget forskelligt fra person til person lige som med alt andet i en graviditet

JA selvfølgelig .

Men jeg har haft veer on off de sidste 6 dage . Og er så begyndt at have tegnblødning idag .

Men der sker så åbenbart heller ikke mere end det . DEt går konstant i stå . Arg hvor er det belastende ..

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

Har ingen forstand på det overhovedet, men vil faktisk tro at det er forskelligt fra fødsel til fødsel 

For min søster gik 1 uge med veer efter tegnblødning første gang

og sidste gang gik hun 24 timer 

- men jeg skal ikke kunne sige det

Anmeld

29. oktober 2012

Masig

Anonym skriver:

jeg fik uregelmæssige veer om formiddagen dagen før jeg fødte, tegnblødningen startede natten til den dag jeg fødte og blev voldsommere og voldsommere i løbet af dagen og jeg fødte så kl 23.59... Så jeg havde blødning i ca et døgn og veer i ca halvandet døgn...

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

jeg fik uregelmæssige veer om formiddagen dagen før jeg fødte, tegnblødningen startede natten til den dag jeg fødte og blev voldsommere og voldsommere i løbet af dagen og jeg fødte så kl 23.59... Så jeg havde blødning i ca et døgn og veer i ca halvandet døgn...

Okay ..

Ja Jeg har nu haft uregelmæssighed og regl mæssige veer i godt 6 dage . her til morgen fik jeg så tegnblødning . Og haft reglmæssige veer hele dagen , nu Er det så gået lidt i stå igen .

Argh Det er virkelig frustrerende ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.