Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Når man først har haft tegnblødning og os veer op og ned hvor lang tid går der så ca inden fødsel ??
Når man først har haft tegnblødning og os veer op og ned hvor lang tid går der så ca inden fødsel ??
Kan ikke svare dig på hvor længe der går men jeg har selv gået siden torsdag....
Så følger lige lidt med på side linien på diverse svar....
PiaVenterNr2 skriver: OOg Kan ikke svare dig på hvor længe der går men jeg har selv gået siden torsdag.... Så følger lige lidt med på side linien på diverse svar....
OOg
Anonym skriver: Og du har haft tegnblødning i torsdags ??
Og du har haft tegnblødning i torsdags ??
Har jeg haft siden torsdag....
PiaVenterNr2 skriver: IHØHOlHOld Har jeg haft siden torsdag....
IHØHOlHOld
Anonym skriver: HOld da op , jamen så tegner det da ikke fantastisk for mig . hmm øv .
HOld da op , jamen så tegner det da ikke fantastisk for mig . hmm øv .
Tror det er meget forskelligt fra person til person lige som med alt andet i en graviditet
PiaVenterNr2 skriver: Tror det er meget forskelligt fra person til person lige som med alt andet i en graviditet
Har ingen forstand på det overhovedet, men vil faktisk tro at det er forskelligt fra fødsel til fødsel
For min søster gik 1 uge med veer efter tegnblødning første gang
og sidste gang gik hun 24 timer
- men jeg skal ikke kunne sige det
jeg fik uregelmæssige veer om formiddagen dagen før jeg fødte, tegnblødningen startede natten til den dag jeg fødte og blev voldsommere og voldsommere i løbet af dagen og jeg fødte så kl 23.59... Så jeg havde blødning i ca et døgn og veer i ca halvandet døgn...
Masig skriver: jeg fik uregelmæssige veer om formiddagen dagen før jeg fødte, tegnblødningen startede natten til den dag jeg fødte og blev voldsommere og voldsommere i løbet af dagen og jeg fødte så kl 23.59... Så jeg havde blødning i ca et døgn og veer i ca halvandet døgn...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128