Hjælp til navne, som passer til Kamille/Camille!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

dorismusse

Anonym skriver:

Synes det er svært at karakterisere navnet Kamille/Camille. Hvilke navne tænker i passer godt til navnet og er der forskel på om det er med K eller C i forhold til hvad der passer dertil!?

Carla/karla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Ja Camille og Mynthe passer ret godt sammen, men ved bare ikke om Mynthe er for specielt!?

Clara og Sophia ryger også på listen - skønne navne!

Ville nok ikke vælge mynte sammen med kamille. Så er der som du siger lidt for the agtigt. Men kan rigtig godt lide begge navne :-) er det til tvillinger? hvad med camille og  johanne

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Ville nok ikke vælge mynte sammen med kamille. Så er der som du siger lidt for the agtigt. Men kan rigtig godt lide begge navne :-) er det til tvillinger? hvad med camille og  johanne

årh jeg elsker Johanne. Det er det smukkeste. Nej det er ikke tvillinger Jeg tror jeg vil kæmpe for Johanne igen! Det er et dejligt navn!

Anmeld

1. november 2012

blomst84

Vi har Cecilie herhjemme og hvis det stod til mig skulle lillesøster i maven hedde Camille  men manden er bestemt ikke enig  så Cecilie og Camille syntes jeg er vildt sødt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.