Hjælp til navne, som passer til Kamille/Camille!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.856 visninger
33 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Synes det er svært at karakterisere navnet Kamille/Camille. Hvilke navne tænker i passer godt til navnet og er der forskel på om det er med K eller C i forhold til hvad der passer dertil!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

slet ikke nogen, der har forslag?

Anmeld

29. oktober 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Synes det er svært at karakterisere navnet Kamille/Camille. Hvilke navne tænker i passer godt til navnet og er der forskel på om det er med K eller C i forhold til hvad der passer dertil!?

Vi har en Madeleine og venter endnu en pige, så Kamille er på listen over navne vi overvejer.

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Vi har en Madeleine og venter endnu en pige, så Kamille er på listen over navne vi overvejer.

Sikke et fint navn Jeg tænker, at jeg nok mere er til danskklingende navne, men synes det er rigtig flot!

Anmeld

29. oktober 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

For det meste kan jeg bedst li' navnene (C/K navne) stavet med C, de bliver lidt blødere. Men Kamille er en undtagelse, ville nok stave det med K.

Synes disse passer til...
Thilde
Thea
Amelie
Mynthe
Isabell
Leonora
Catalina

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Chrizta skriver:

For det meste kan jeg bedst li' navnene (C/K navne) stavet med C, de bliver lidt blødere. Men Kamille er en undtagelse, ville nok stave det med K.

Synes disse passer til...
Thilde
Thea
Amelie
Mynthe
Isabell
Leonora
Catalina

Thilde, Mynthe og Leonora er vildt skønne navne og kommer på listen med det samme Mange tak for input!

Jeg er i tvivl om Kamille eller Camille. Synes måske at Kamille bliver meget The-agtigt, hvor imod Camille måske virker mere internationalt!

Anmeld

29. oktober 2012

Snehund

Min kollega har to døtre, de hedder Julie og Camille - det er jeg vant til at høre sammen og synes derfor det passer godt sammen

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Snehund skriver:

Min kollega har to døtre, de hedder Julie og Camille - det er jeg vant til at høre sammen og synes derfor det passer godt sammen

Julie er faktisk rigtig sødt. Det kunne være at det også skulle på listen

Anmeld

29. oktober 2012

Snehund

Anonym skriver:

Julie er faktisk rigtig sødt. Det kunne være at det også skulle på listen

Ja, det synes jeg også

Synes også at navnene passer godt sammen - der er også L, I og E i dem begge.

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Snehund skriver:

Ja, det synes jeg også

Synes også at navnene passer godt sammen - der er også L, I og E i dem begge.

Ja det har du ret i. Jeg kender også en anden familie, hvor den ene datter hedder Camille og de to andre piger hedder Nicoline og Frederikke Synes også at de navne passer godt sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.