Synes godt nok ikke det er rart! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

kriknu

Er nu gået ind i 3. døgn med hovedpine, kvalme, halsbrand og smerter i lænden og ryggen,en smule i lysken også. 

Synes godt nok ikke det er rart at være gravid lige nu, og kan ingenting få ned - i hvert fald ikke noget som bliver nede! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

lau85

Hej

Jeg blev lidt nysgerrig, da du skrev, at du havde ondt i lysken

Hvor længe har du haft det? Og er det smerter, når du går og vender dig i sengen? Og har din læge undersøgt hvad det skyldes?

Jeg er nemlig i samme situtation, og jeg er blot ca. 4+3 og fik en pludselig smerter i venstre lyske i går, og kan næste ikke gå. Har det bedst når jeg slapper af, og ikke laver så meget..

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

lau85 skriver:

Hej

Jeg blev lidt nysgerrig, da du skrev, at du havde ondt i lysken

Hvor længe har du haft det? Og er det smerter, når du går og vender dig i sengen? Og har din læge undersøgt hvad det skyldes?

Jeg er nemlig i samme situtation, og jeg er blot ca. 4+3 og fik en pludselig smerter i venstre lyske i går, og kan næste ikke gå. Har det bedst når jeg slapper af, og ikke laver så meget..

Siden fredag, det er især når jeg går - det er ikke så slemt i dag hvor jeg har lagt i sengen hele dagen, men igår hvor jeg gik utrolig meget gjorde det simpelthen bare så ondt og jeg kunne ikke sove for bare smerte.

Nej, har ikke været ved lægen endnu, håber på at det går over snarest og ellers vil jeg se om ikke jeg kan overleve indtil den 12. hvor jeg alligevel skal til 1. lægebesøg, men har snakket med min søster som siger det lyder som det hun havde da hun havde begyndende bækkenløsning men jeg ved det ikke 

Anmeld

29. oktober 2012

Christina :-)

kriknu skriver:

Siden fredag, det er især når jeg går - det er ikke så slemt i dag hvor jeg har lagt i sengen hele dagen, men igår hvor jeg gik utrolig meget gjorde det simpelthen bare så ondt og jeg kunne ikke sove for bare smerte.

Nej, har ikke været ved lægen endnu, håber på at det går over snarest og ellers vil jeg se om ikke jeg kan overleve indtil den 12. hvor jeg alligevel skal til 1. lægebesøg, men har snakket med min søster som siger det lyder som det hun havde da hun havde begyndende bækkenløsning men jeg ved det ikke 

Det godt nok tidlig hvis du får bøkkenløsning så tidlig

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

<3Elias<3 skriver:

Det godt nok tidlig hvis du får bøkkenløsning så tidlig

Ja det vil jeg også mene, men kan virkelig ikke se hvad det ellers skulle være 

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu skriver:

Ja det vil jeg også mene, men kan virkelig ikke se hvad det ellers skulle være 

Hvor langt er du Idag?

Anmeld

29. oktober 2012

come2

kriknu skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg godt nok forhøre hos lægen hvad der er galt.

Jeg havde også rigtig ondt i uge 4.

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

<3Elias<3 skriver:

Hvor langt er du Idag?

5+4 

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

come2 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg godt nok forhøre hos lægen hvad der er galt.

Jeg havde også rigtig ondt i uge 4.

Hvad fik du af vide?  

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu skriver:

5+4 

Det tidlig kan vel umuligt være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.