Nu spørger jeg lige her også...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

maryjane

*Ulvemor* skriver:

jeg står lidt med samme problem for tiden, og det vil jeg komme til mange år frem.

Vi har en dejlig søn, og vi skal ikke have flere, ikke som min situation ser ud pt. i hvert faldet -så går der flere år før et barn mere er en mulighed  HVIS det bliver en mulighed...

Har desværre en gigtsygdom der plager mig stærkt, går hjemme på snart 7. år, og først efter jeg havde fået min søn -fik vi af vide at min sygdom kan være arvelig...
og derfor tør jeg sku ikke rigtigt at sætte et barn mere i verden, af frygt for hvad han/hun kunne arve...som det ser ud nu, har min søn ikke arvet noget...men det kan jo komme senere...

og jeg er bare SÅ skruk! Drømmer om positive teste og alt muligt...

æv, og min bedste veninde er lige blevet gravid,....har bare lyst til at sætte mig til at tude, for ville sgu på et eller andet punkt ønske at jeg også var det 

Er dog utroligt glad på hendes vegne

jeg er desværre helt tom for råd -aner ikke hvad man gør ved det at være skruk...så jeg følger lige med her -hvis det er helt i orden

Øv! Det må da være hårdt, for selvfølgelig vil man jo ikke at ens børn arver noget der er så træls. Håber der sker noget så det kan lykkedes for jer engang.

Og du følger da bare med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

*Ulvemor*

Mange tak 

Ja det er rigtig øv....jeg håber også at det kan lykkedes....det med arveligheden kan man heldigvis teste ved at se hvordan min mands og mine kromosomer passer sammen og om de ligger indenfor farezonen for om det kan viderebringes....
og sandsynligheden burde ikke være så stor, så lige på det punkt ville det nok ikke være den allerstørste hindring...

Men det er mit helbred jo så....så længe jeg ikke kan andet end gå hjemme og være husmor...så holder det jo ikke...
og hvis jeg overhovedet får det rigtig godt på et tidspunkt, er jeg ikke i tvivl om at det er mig selv jeg burde fokusere på i stedet -få en uddannelse eller fotografere på fuld tid...

Men uuuh...den baby der....den der lillebror eller lillesøster jeg gerne ville give min søn...den kalder!!!

Anmeld

29. oktober 2012

maryjane

*Ulvemor* skriver:

Mange tak 

Ja det er rigtig øv....jeg håber også at det kan lykkedes....det med arveligheden kan man heldigvis teste ved at se hvordan min mands og mine kromosomer passer sammen og om de ligger indenfor farezonen for om det kan viderebringes....
og sandsynligheden burde ikke være så stor, så lige på det punkt ville det nok ikke være den allerstørste hindring...

Men det er mit helbred jo så....så længe jeg ikke kan andet end gå hjemme og være husmor...så holder det jo ikke...
og hvis jeg overhovedet får det rigtig godt på et tidspunkt, er jeg ikke i tvivl om at det er mig selv jeg burde fokusere på i stedet -få en uddannelse eller fotografere på fuld tid...

Men uuuh...den baby der....den der lillebror eller lillesøster jeg gerne ville give min søn...den kalder!!!

Ja gid der ikke var så mange ting at skulle tage højde for, men det er man jo nødt til.

Anmeld

29. oktober 2012

*Ulvemor*

Jaa DET er der  Satans til skrukhed...vi vil af med den

Anmeld

29. oktober 2012

maryjane

*Ulvemor* skriver:

Jaa DET er der  Satans til skrukhed...vi vil af med den

Haha, jaaaaaa... Og så er baby.dk måske heller ikke ligefrem den bedste side til at dæmpe skrukheden på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.