Nu spørger jeg lige her også...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

maryjane

Ja, det er så den der skrukhed jeg snakker om!

Synes den kommer on/off HELE tiden... Og faktisk er det begyndt at være lidt irriterende, hvis ikke meget. For det passer ret dårligt ind set med fornuftige briller

(grundet: 1. Jeg skal under behandling for socialfobi og angst, som i forvejen gør at jeg ikke kan arbejde/ gå på uddannelse. Og ved ikke om det bliver muligt for mig i nærmere fremtid. Dette er er den største faktor i mit hoved. 2: kæreste under uddannelse og mig på kh: heller ikke vildt god økonomi. 3: lejligheden vil pludselig blive noget mindre. 4: lang rejse til bedsteforældre der i forvejen er slem da man ikke kan garantere at der er plads til barnevogn etc i x-busserne før end man står og skal med , lidt skidt da de gerne vil have man skal bruge off. Transport. Tsk. Og vi er afhængige af den.

5: Har 3 operationsar jeg er bange for skulle begynde at opføre sig, et i siden af maven, et i navlen og et stort et fra over navlen og ud til siden-agtigt, er nervøs over dem selvom de ikke er KS-ar. Ved jo intet om det. De er fra nov11.

der er sikkert flere grunde, men det er allerede rodet så skriver ikke lige flere nu...)

Føler mig vildt tåbelig og havde bare brug for at komme ud med det! Hvordan tysser man lige den skrukke 'stemme' ned? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

RiUL

.. Svarer lige i terminsgruppen istedet

Anmeld

29. oktober 2012

Kofoed.

Ih hvor jeg kender følelsen. Jeg er super skruk, men altså jeg er jo lige blevet enlig ...

I forhold til arrene, spørg læge, de ved bestemt om det er farligt eller også kan de sende dig videre,

Jeg synes, kun det er jer der kan bedømme det. Hvad med at lave en fordele og ulemper liste og så give hver fordel/ulempe et "point" mellem 1 og 10, og til sidst se, hvilken side er tungeste. Hvis det er fordele, så lav en liste over ting der skal være på plads inden en dato (den dato i så vil starte med PB) og ja, virkelig bare få planlagt og blive enige om det hele.

Held og lykke

Anmeld

29. oktober 2012

maryjane

RiUL skriver:

.. Svarer lige i terminsgruppen istedet

Det er bare i orden

Anmeld

29. oktober 2012

maryjane

Kofoed. skriver:

Ih hvor jeg kender følelsen. Jeg er super skruk, men altså jeg er jo lige blevet enlig ...

I forhold til arrene, spørg læge, de ved bestemt om det er farligt eller også kan de sende dig videre,

Jeg synes, kun det er jer der kan bedømme det. Hvad med at lave en fordele og ulemper liste og så give hver fordel/ulempe et "point" mellem 1 og 10, og til sidst se, hvilken side er tungeste. Hvis det er fordele, så lav en liste over ting der skal være på plads inden en dato (den dato i så vil starte med PB) og ja, virkelig bare få planlagt og blive enige om det hele.

Held og lykke

Tak, det er måske en meget god ide !

Anmeld

29. oktober 2012

maryjane

og en lille sidekommentar er at vi som sådan ikke har snakket så meget om det herhjemme, føler det mest har været i 'sjov' eller... Måske på sådan en måde som om man ikke helt ved om det er sjov, eller alvor... (lyder lidt barnligt, I know)

Anmeld

29. oktober 2012

baby012

Det tror jeg alle kvinder bliver engang imellem, jeg oplever løbende at være skruk, men jeg er gravid, og har en på 10 måneder så bør nok tage en slapper  

det er helt naturligt, men møg irriterende  

Anmeld

29. oktober 2012

baby012

Det tror jeg alle kvinder bliver engang imellem, jeg oplever løbende at være skruk, men jeg er gravid, og har en på 10 måneder så bør nok tage en slapper  

Anmeld

29. oktober 2012

maryjane

Ja det er rart ikke at være den eneste, men ja vildt irriterrende synes jeg. Ens krop er ikke altid ens bedste ven i det henseende... Og tilykke med den kommende bebs

Anmeld

29. oktober 2012

*Ulvemor*

jeg står lidt med samme problem for tiden, og det vil jeg komme til mange år frem.

Vi har en dejlig søn, og vi skal ikke have flere, ikke som min situation ser ud pt. i hvert faldet -så går der flere år før et barn mere er en mulighed  HVIS det bliver en mulighed...

Har desværre en gigtsygdom der plager mig stærkt, går hjemme på snart 7. år, og først efter jeg havde fået min søn -fik vi af vide at min sygdom kan være arvelig...
og derfor tør jeg sku ikke rigtigt at sætte et barn mere i verden, af frygt for hvad han/hun kunne arve...som det ser ud nu, har min søn ikke arvet noget...men det kan jo komme senere...

og jeg er bare SÅ skruk! Drømmer om positive teste og alt muligt...

æv, og min bedste veninde er lige blevet gravid,....har bare lyst til at sætte mig til at tude, for ville sgu på et eller andet punkt ønske at jeg også var det 

Er dog utroligt glad på hendes vegne

jeg er desværre helt tom for råd -aner ikke hvad man gør ved det at være skruk...så jeg følger lige med her -hvis det er helt i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.