Ja, det er så den der skrukhed jeg snakker om!
Synes den kommer on/off HELE tiden... Og faktisk er det begyndt at være lidt irriterende, hvis ikke meget. For det passer ret dårligt ind set med fornuftige briller
(grundet: 1. Jeg skal under behandling for socialfobi og angst, som i forvejen gør at jeg ikke kan arbejde/ gå på uddannelse. Og ved ikke om det bliver muligt for mig i nærmere fremtid. Dette er er den største faktor i mit hoved. 2: kæreste under uddannelse og mig på kh: heller ikke vildt god økonomi. 3: lejligheden vil pludselig blive noget mindre. 4: lang rejse til bedsteforældre der i forvejen er slem da man ikke kan garantere at der er plads til barnevogn etc i x-busserne før end man står og skal med
, lidt skidt da de gerne vil have man skal bruge off. Transport. Tsk. Og vi er afhængige af den.
5: Har 3 operationsar jeg er bange for skulle begynde at opføre sig, et i siden af maven, et i navlen og et stort et fra over navlen og ud til siden-agtigt, er nervøs over dem selvom de ikke er KS-ar. Ved jo intet om det. De er fra nov11.
der er sikkert flere grunde, men det er allerede rodet
så skriver ikke lige flere nu...)
Føler mig vildt tåbelig og havde bare brug for at komme ud med det! Hvordan tysser man lige den skrukke 'stemme' ned? 
Anmeld