Vi har været på stranden (mega billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. maj 2009

linemus

Vi havde besøg af Sebastians mødregruppe i dag, dvs. i alt 5 voksne, 10 børn og en baby. Først spiste vi boller på terrassen og legede i haven. Bagefter gik vi på stranden, og det var bare super lækkert. Vejret var pragtfuldt, vandet var overraskende varmt, og ungerne nød det! Her kommer lidt billeder (lydnote: mens Nanna står og smører mudder på armene, siger hun fortvivlet "Åh nej, åh nej"). Da Signe og Nanna var våde helt op til armhulerne, blev vi enige om at gå hjem igen  

Nu har vi besøg af mormor, der har været her siden eftermiddag. Vi har spist på terrassen, leget i haven igen igen og så har været ude og gå aftentur og spise jordbær nede på havnen. Det er skønt, at det er blevet sommer  Nu er hun ved at putte Sebastian, og Signe er vist lige blevet stille...næsten.

Håber I også har haft en god 1. sommerdag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

Astrid P

Herlige billeder, Line. Det er jo næsten som at være der selv, med lydspor og det hele!!!

Kæft, det kunne være hyggeren med et baby.dk børnetræf, hvor vi tog hele banden med på stranden...

Anmeld

30. maj 2009

ivfmarie

Årrhh hvor lækkert!! Og sikke dog nogen skønne billeder - men med disse motiver er det jo ingen sag!

Marie

Anmeld

31. maj 2009

ka li ja

fede billeder line!!!!
neeeej nu kunne jeg godt tænke mig at komme til stranden!!

Anmeld

31. maj 2009

linemus

Taaaarrk!

Jamen, vi holder da bare næste babytræf her og tager på stranden med børn og boller og kringler! Det kunne være rigtig skægt. Og der er masser af plads

Anmeld

1. juni 2009

ka li ja

skal vi bolle på stranden??

ja jubii jeg vil med på standen opp ved dig

Anmeld

1. juni 2009

linemus

ka li ja skriver:

skal vi bolle på stranden??

ja jubii jeg vil med på standen opp ved dig

Ja, vi skal bolle og kringle

Anmeld

1. juni 2009

ka li ja

jubii det blir bare så godt!!

Anmeld

1. juni 2009

ka li ja

vi var også ved stranden i dag. men arthur ville bestemt ikke i vandet.. heller ikke vippe, eller gynge. han tullerde bare lidt rund!...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2009

linemus

ka li ja skriver:

vi var også ved stranden i dag. men arthur ville bestemt ikke i vandet.. heller ikke vippe, eller gynge. han tullerde bare lidt rund!...

Det er altså også dejligt, bare at få lov til at lege i sandet som man har lyst til.

Sov godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.