Yes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har testet her til morgen, og den var positiv er 4+0 i dag. Har testet positiv 3+2 og 3+4 også, men ville gerne lige hen til denne dag Men test er stadig ikke knald positiv, men der er tydeligt 2 streger. Hvornår var jeres 2 streger ens i farven, og hvornår er risikoen for BIO meget lille?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg har testet her til morgen, og den var positiv er 4+0 i dag. Har testet positiv 3+2 og 3+4 også, men ville gerne lige hen til denne dag Men test er stadig ikke knald positiv, men der er tydeligt 2 streger. Hvornår var jeres 2 streger ens i farven, og hvornår er risikoen for BIO meget lille?

Min var svag da jeg var 4+2 men helt tydelig da jeg var 5+2 der kom den inden krontrolstraen kom

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

<3Elias<3 skriver:

Min var svag da jeg var 4+2 men helt tydelig da jeg var 5+2 der kom den inden krontrolstraen kom

Okay, tusind tak for svar

Anmeld

29. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Stort tillykke!  Sikke en dejlig nyhed på en mandag morgen min test blev først meget tydelig omkring 5+ og jeg er endda gravid med tvillinger  Endnu en gang stort tillykke og en masse baby-klister til dig 

Anmeld

29. oktober 2012

Zicla

Ej hvor godt, hjertelig tillykke med graviditeten

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Stort tillykke!  Sikke en dejlig nyhed på en mandag morgen min test blev først meget tydelig omkring 5+ og jeg er endda gravid med tvillinger  Endnu en gang stort tillykke og en masse baby-klister til dig 

Okay, tusind tak for svar dejligt, at den ikk behøver at være helt positiv nu. Og tak håber 3. gang er lykkens gang, så modtager alt det babyklister jeg kan

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

ZiasogClarasmor skriver:

Ej hvor godt, hjertelig tillykke med graviditeten

Tak

Anmeld

29. oktober 2012

MissMona

Anonym skriver:

Min var tydelig 4+0 om morgenen.

Stor tillykke med de 2 streger!

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

MissMona skriver:

Min var tydelig 4+0 om morgenen.

Stor tillykke med de 2 streger!

Okay, jeg håber min bliver tydeligere. Den er i hvert fald blevet tydeligere siden 3+2 og 3+4

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Åh, ikke så meget yes alligevel har lige haft en lille blødning. Så det er nok en BIO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.