linda2009 skriver:
Først vil jeg sige tillykke til dig med din graviditet. Et barn er altid en velsignelse, uanset hvad. Jeg står selv alene og gravid i 22 uge, men har accepteret dette faktum, og glæder mig nu til at skulle være mor i oktober.
Du skriver, at han synes det er unfair at skulle betale børnebidrag, men han synes sikkert, at det var helt fair at have sex med dig. Du må for alt i verden ikke lade dig påvirke af andre og andres meninger, for du har jo valgt efter hjertet, og det skal du stå ved. Glæd dig i stedet til alle de fantastiske ting, det ellers giver at have et barn - det gør jeg
Hvor langt er du henne?
Knus Linda 21+3
Har snakket med ham flere gange nu, han virker ikke så sur, eller skuffet som jeg først troede, vi har godt nok ikke rigtig snakket så meget om graviditeten, men han skriver og spørg hvordan jeg har det, om jeg har haft en god weekend og sådan... så begynder så småt at tro han nok skal være der en smule...

Nu har jeg også været inde på mødrehjælpen og snakke med en social rådgiver og er blevet noget mere sikker i mit valg når jeg ved hvordan min fremtid kommer til at se ud...

Så begynder så småt at glæde mig endnu mere...

Jeg er i 10. uge :-)
Anmeld