Hej piger.
Jeg er nygravid, og vil gøre alt for, at den lille spir har det godt.
Jeg er bare lidt i et dilemma. Jeg har siden jeg kom i puberteten døjet helt vildt med at svede. Hver evig eneste dag havde jeg store svedpletter under armene, og det har påvirket mig rigtig rigtig meget. Har altid været så ked af mit problem, og har slet ikke følt mig tilpas. Her for et års tid siden tog jeg mig så sammen og ringede til lægen, var virkelig svært for mig, for synes det er så pinligt. Jeg skulle prøve med aluminumklorid, og se om det hjalp. Jeg købte en Roll-on på apoteket med 20%. Det hjælper mig helt vildt! Har i et år nu ikke haft svedpletter under armene, og har følt mig super glad. Nu er mit problem så bare, hvad jeg skal gøre under graviditeten. Kan ikke læse mig frem til, om det et farligt at bruge det. Jeg skal bruge det én måske to gange om måneden, for at holde det væk, og det er jo ikke meget. Og har bare overhovedet ikke lyst til at døje med det igen! At skulle tænke over, hvilket tøj jeg har på hele tiden, og hele tiden skulle tænke på at holde armene ind til kroppen. Hvad havde du gjort?
Anmeld