Hvad havde du gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad havde du gjort?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

868 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er nygravid, og vil gøre alt for, at den lille spir har det godt.
Jeg er bare lidt i et dilemma. Jeg har siden jeg kom i puberteten døjet helt vildt med at svede. Hver evig eneste dag havde jeg store svedpletter under armene, og det har påvirket mig rigtig rigtig meget. Har altid været så ked af mit problem, og har slet ikke følt mig tilpas. Her for et års tid siden tog jeg mig så sammen og ringede til lægen, var virkelig svært for mig, for synes det er så pinligt. Jeg skulle prøve med aluminumklorid, og se om det hjalp. Jeg købte en Roll-on på apoteket med 20%. Det hjælper mig helt vildt! Har i et år nu ikke haft svedpletter under armene, og har følt mig super glad. Nu er mit problem så bare, hvad jeg skal gøre under graviditeten. Kan ikke læse mig frem til, om det et farligt at bruge det. Jeg skal bruge det én måske to gange om måneden, for at holde det væk, og det er jo ikke meget. Og har bare overhovedet ikke lyst til at døje med det igen! At skulle tænke over, hvilket tøj jeg har på hele tiden, og hele tiden skulle tænke på at holde armene ind til kroppen. Hvad havde du gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Dot D

Jeg har skrevet blive ved med at bruge det, MEN kun hvis det er ufarligt for barnet.

Jeg kender dit problem, mit sidder desværre bare i "de sure tæer", derfor ville jeg fortsætte.

Jeg synes, du skulle høre din læge eller apoteket, hvad de siger til det, måske er der ingen eller lille risiko ved at bruge den. Så du kan slippe for dine bekymringer på egne og babyens vegne

Anmeld

28. oktober 2012

**Ønskebabyen

Jeg havde kontaktet min læge for at få råd om hvorvidt det må bruges under graviditet eller ej!

Anmeld

28. oktober 2012

K&S

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er nygravid, og vil gøre alt for, at den lille spir har det godt.
Jeg er bare lidt i et dilemma. Jeg har siden jeg kom i puberteten døjet helt vildt med at svede. Hver evig eneste dag havde jeg store svedpletter under armene, og det har påvirket mig rigtig rigtig meget. Har altid været så ked af mit problem, og har slet ikke følt mig tilpas. Her for et års tid siden tog jeg mig så sammen og ringede til lægen, var virkelig svært for mig, for synes det er så pinligt. Jeg skulle prøve med aluminumklorid, og se om det hjalp. Jeg købte en Roll-on på apoteket med 20%. Det hjælper mig helt vildt! Har i et år nu ikke haft svedpletter under armene, og har følt mig super glad. Nu er mit problem så bare, hvad jeg skal gøre under graviditeten. Kan ikke læse mig frem til, om det et farligt at bruge det. Jeg skal bruge det én måske to gange om måneden, for at holde det væk, og det er jo ikke meget. Og har bare overhovedet ikke lyst til at døje med det igen! At skulle tænke over, hvilket tøj jeg har på hele tiden, og hele tiden skulle tænke på at holde armene ind til kroppen. Hvad havde du gjort?

Jeg har lige googlet lidt

Prøv at læse her:

http://www.apoteket.dk/Spoerg%20apoteket/Stil%20spoergsmaal/Hud%20og%20hår/aluminiumklorid%20sprit%20medic%2025.aspx

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

Dot D skriver:

Jeg har skrevet blive ved med at bruge det, MEN kun hvis det er ufarligt for barnet.

Jeg kender dit problem, mit sidder desværre bare i "de sure tæer", derfor ville jeg fortsætte.

Jeg synes, du skulle høre din læge eller apoteket, hvad de siger til det, måske er der ingen eller lille risiko ved at bruge den. Så du kan slippe for dine bekymringer på egne og babyens vegne

Helt enig!

Læge eller apotek må vide besked

Anmeld

28. oktober 2012

K&S

28. oktober 2012

LMX

K&S skriver:

har lige skrevet samme link

Jaaa så det da jeg havde postet.  PIS at du var hurtigere

Anmeld

28. oktober 2012

ano14316

Jeg fandt lige dette.. så har svaret at jeg synes du skal blive ved med at bruge den.. 

http://www.mingraviditet.dk/panelet/farmaceut/farmaceut_qa17.htm

Anmeld

28. oktober 2012

K&S

LMX skriver:

Jaaa så det da jeg havde postet.  PIS at du var hurtigere

Hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.