Vi har haft en skøn dag, og burde egentlig i dette øjeblik være igang med at have en skøn kæresteaften. Men der er en lille dame, der har sat en stopper for al form for romantik!
Klokken 20 gik Anders op for at putte hende, og jeg trak en flaske god rødvin op, og begyndte at lave mad. Klokken 21 var maden klar, og jeg listede op af trappen for at se om Anders mon var faldet i søvn sammen med prinsessen. Det var han ikke, og hun sov heller ikke endnu... Vi blev enige om at bytte, så jeg kunne lægge mig hos hende, og så ville hun nok snart falde i søvn, men nej! Hun lå ganske stille og kiggede på mig, men så snart jeg gjorde miner til at ville rejse mig, blev hun vildt ulykkelig... Og her snakker vi ikke brokke-ulykkelig, men sådan helt hysterisk og angst-ulykkelig. Efter en time (EN TIME) tog jeg hende med ned, og vi spiste alle 3 aftensmad = kold mørbrad med kolde ovnbagte kartofler og salat. Nu har Anders puttet hende i barnevognen og er gået en tur med hende, så man kan da håbe at hun falder i søvn, så vi i det mindste kan komme til at få et par timers kærestehygge med den der flaske vin.
Anmeld