Forskellen fra bobler fra maven og bobler fra baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.973 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

tarkoflen

Hej kloge tøser

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre, om l kan forklare mig forskellen på de bobler ens mave/tarme laver og så de bobler, som baby laver er det noget man kan forklare eller kan man bare mærke det?

Håber l kan hjælpe mig med at skelne imellem de to

Kan l have en dejlig søndag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

MortilCilas

tarkoflen skriver:

Hej kloge tøser

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre, om l kan forklare mig forskellen på de bobler ens mave/tarme laver og så de bobler, som baby laver er det noget man kan forklare eller kan man bare mærke det?

I starten var jeg i tvivl, men det var ikke ret længe, jeg kunne bare mærke det, også fordi der kom virkelig mange fra Babyen. Og man kunne faktisk mærke bloblerne uden på maven, det var ret vildt

Anmeld

28. oktober 2012

LMX

tarkoflen skriver:

Hej kloge tøser

Jeg synes det er ret svært at forklare, men personligt var jeg ikke i tvivl om forskellen. Dog mærkede jeg stort set aldrig bobler fra mave/tarm hverken før eller under graviditet. Så det gjorde det jo nemmere at vide at det var baby der lavede "bobler"

Jeg mærkede det mere som en slags lille bold der lå og rullede rundt.

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

MortilCilas skriver:

I starten var jeg i tvivl, men det var ikke ret længe, jeg kunne bare mærke det, også fordi der kom virkelig mange fra Babyen. Og man kunne faktisk mærke bloblerne uden på maven, det var ret vildt

Vildt at man kan mærke det uden på maven jeg har haft sådan nogle bobler, der lidt mærkes som en sæbebobel der sprænger, men det mærkede jeg ret tidligt, så tænker det nok ikke er sådan!

Glæder mig til at mærke baby sådan rigtigt!

Tak for dit svar!

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

LMX skriver:

Jeg synes det er ret svært at forklare, men personligt var jeg ikke i tvivl om forskellen. Dog mærkede jeg stort set aldrig bobler fra mave/tarm hverken før eller under graviditet. Så det gjorde det jo nemmere at vide at det var baby der lavede "bobler"

Jeg mærkede det mere som en slags lille bold der lå og rullede rundt.

Lyder som en sjov følelse! Glæder mig til at mærke det

Tak for dit svar

Anmeld

6. november 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Hej kloge tøser

jeg tænker ofte det samme - jeg har endnu ikke mærket noget(er også kun 15+0) men tænker, hvordan kan man være 100% på det er baby og ikke bare luft? :p

Anmeld

6. november 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

jeg tænker ofte det samme - jeg har endnu ikke mærket noget(er også kun 15+0) men tænker, hvordan kan man være 100% på det er baby og ikke bare luft? :p

Hi hi så er jeg ikke den eneste men tror desværre der går noget tid før jeg kan mærke noget, for min livmoder ligger bagud, så forestiller mig, at det er noget sværer at mærke så, men jeg ved det da ikke

Anmeld

6. november 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Hi hi så er jeg ikke den eneste men tror desværre der går noget tid før jeg kan mærke noget, for min livmoder ligger bagud, så forestiller mig, at det er noget sværer at mærke så, men jeg ved det da ikke

min ligger foran så scanningsdamen til NF sagde at jeg nok ville mærke det ret tidligt, men har altså ikke mærket noget endnu (tror jeg) - har ihvertfald ikke mæket noget hvor jeg er HELT sikker på det er supermanden og ikke bare luft

Anmeld

6. november 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

min ligger foran så scanningsdamen til NF sagde at jeg nok ville mærke det ret tidligt, men har altså ikke mærket noget endnu (tror jeg) - har ihvertfald ikke mæket noget hvor jeg er HELT sikker på det er supermanden og ikke bare luft

Jeg fik at vide i forbindelse med æg udtagningen at den var bagudvendt, for det skulle de være obs på når de lagde æg tilbage, fordi det så var lidt mere besværligt men det lykkedes jo rigtig godt alligevel

Anmeld

6. november 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Jeg fik at vide i forbindelse med æg udtagningen at den var bagudvendt, for det skulle de være obs på når de lagde æg tilbage, fordi det så var lidt mere besværligt men det lykkedes jo rigtig godt alligevel

de kan sit kram det dejligt at det lykkeds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.