gode råd ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej derude.. ! 

Jeg er gravid i 9. uge og har selvfølgelig mere hvidt udflåd end normalt, men jeg synes at det -og eller mit skridt lugter ?? tænker det måske kan være svamp, men jeg er ikke generet på andre måder ?? nogle råd til hvad man evt kan købe i håndkøb ? 

Kender personligt kun til vivag, med ved ikke om det er nok... 

Go søndag aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

henh01

Jeg ville tage til lægen inden jeg begyndte at behandle mig med alt muligt - særligt som gravid

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg ville tage til lægen inden jeg begyndte at behandle mig med alt muligt - særligt som gravid

Ringer selvfølgelig også i morgen, men jeg ville bare lige høre af

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

slet ingen andre råd om hva det kan være eller andet  ??? 

Anmeld

28. oktober 2012

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Hej derude.. ! 

Jeg er gravid i 9. uge og har selvfølgelig mere hvidt udflåd end normalt, men jeg synes at det -og eller mit skridt lugter ?? tænker det måske kan være svamp, men jeg er ikke generet på andre måder ?? nogle råd til hvad man evt kan købe i håndkøb ? 

Go søndag aften 

Hvis det er svamp kan du bruge Canesten - men ville tjekke med lægen, så er du også på den sikre siden + at han kan rådføre dig i forhold til medikamenter.

Anmeld

28. oktober 2012

piap

Anonym skriver:

Hej derude.. ! 

Go søndag aften 

havde det også da jeg var gravid omkrig i uge 9-10 og kom i behandling for svamp og har ikke set noget til det siden..

Anmeld

28. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Hej derude.. ! 

Go søndag aften 

Måske er det bare surhedsgraden der skal reguleres lidt.

Prøv med cultura eller yoghurt naturel. Ja du skal altså ikke spise det, men du ved...  

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

Hvis det er svamp kan du bruge Canesten - men ville tjekke med lægen, så er du også på den sikre siden + at han kan rådføre dig i forhold til medikamenter.

Tak skal du ha

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

piap skriver:

havde det også da jeg var gravid omkrig i uge 9-10 og kom i behandling for svamp og har ikke set noget til det siden..

Okay, det lyder jo meget sandsynligt så

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Måske er det bare surhedsgraden der skal reguleres lidt.

Prøv med cultura eller yoghurt naturel. Ja du skal altså ikke spise det, men du ved...  

Haha  tak skal du ha, jeg må en tur i supermarkedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.