StineW79 skriver:
Det var godt du kom til lægen, så du nu med god samvitighed ka tá den med " ro" og skære ned for aktivitets niveuet!
Jeg var ved at få stress i 2005, hvor min mormor og far døde med 1 1/2 mdr mellemrum. Jeg stod midt i afgangs examener fra sem, stod i min fars butik + jeg satte hele førstesalen i stand for min mor, så hun ku leje den ud og blive i huset. jeg husker nærmest ik de første 3-4 mdr der omkring, som andet end stress!
Jeg sove måske højest 2-3 hver nat, fordi der var så mange ting der sku nåes og hovedet ku ik finde ro. Endte med at jeg tog til lægen og fik en rigtig god snak, også fik jeg nogle sovepiller, så jeg ku få noget ordenlig søvn. Bare det at få nogle timers sammenhængende søvn, hjalp så meget!! derefter bestemte jeg mig for aldrig mere at få stress, det var simpelhen en beslutning jeg tog! Jeg lærte at lytte til min krop, at sige nej nu er det nok og lade den dårlige samvitighed fare!!
Tænker om i evt ku få datteren passet en weekend, så energirene ka blive ladet op, sove længe, sumpe i sofaen og gået et par ture?? Rigtig god bedring! Vh stine
Puuh, det har da også været voldsomt meget at tænkebpå lige med et..
Det kunne være skønt med nogle timers sammenhængende søvn. Min datter bliver stadig ammet om natten, selvom vi prøver at vænne hende fra det. Hvilket gør at jeg per automatik vågner hver 3 time om natten - når jeg endelig er faldet i søvn - og er hun ikke vågen på det tidspunkt, kan jeg sæet ikke falde i søvn igen før hun er vågnet.
Det ville være rart at få hende passet, men det går ikke endnu. Hun er så voldsomt morkuldret. kun jeg kan give hende flaske / amme hende, og hun får stadig en del mælk i løbet af et døgn.
men når vi kan få hende passet (=når hun ikke er så mor-afhængig) så gør vi det. Hun er én gang blevet af passet af andre end sin far, og selvom det kun var i et par timer, var hun meget ulykkelig bagefter. Hun er for det meste glad når det er far, men stadig mest mor der dur.
åh undskyld den lange smørre :/
tak for råd og ideer i hvert fald 
jeg tager mig en gåtur om dagen med hunden, håber det kan hjælpe lidt