veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nogen som kunne tænke sig at beskrive hvordan deres veer føles da i fik dem ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

CarinaSB

Anonym skriver:

som mens smerter x 100 .. en smerte som var i nederst del af maven og som trak om i lænden og ned i mine ben 

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

som mens smerter x 100 .. en smerte som var i nederst del af maven og som trak om i lænden og ned i mine ben 

TUsind tak for svar .
Sådan nogen har jeg haft hele dagen i forskellige styrker , men nu Er de ligesom stoppet helt. Ih hvor er det død irriterende .
VIl bare gerne have den her baby ud.

Anmeld

28. oktober 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Ved godt der en en masse der siger " du er ikke i tvivl når de først er der" og jeg selv blev også så skide sur, da alle folk sagde sådan for jeg spurgte jo om hvordan det føltes! Men jeg ved ikke helt om jeg kan forklare smerterne, det spænder sådan helt vildt og gør ondt ligesom mens smerter også har man en forfærdelig lyst til at krumme sig sammen og man bider bare tænderne sammen!

Anmeld

28. oktober 2012

CarinaSB

Anonym skriver:

TUsind tak for svar .
Sådan nogen har jeg haft hele dagen i forskellige styrker , men nu Er de ligesom stoppet helt. Ih hvor er det død irriterende .
VIl bare gerne have den her baby ud.

Var så lidt .. Håber det kunne bruges .. Og sender en bunke ve støv til dig og håber du snart har dit guld i din favn ...

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

DDEDEtkku

Var så lidt .. Håber det kunne bruges .. Og sender en bunke ve støv til dig og håber du snart har dit guld i din favn ...

Det kunne det uden tvivl .
Og tusind tak for ve støv håber det hjælper ..

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Freyasmor skriver:

Ved godt der en en masse der siger " du er ikke i tvivl når de først er der" og jeg selv blev også så skide sur, da alle folk sagde sådan for jeg spurgte jo om hvordan det føltes! Men jeg ved ikke helt om jeg kan forklare smerterne, det spænder sådan helt vildt og gør ondt ligesom mens smerter også har man en forfærdelig lyst til at krumme sig sammen og man bider bare tænderne sammen!

JEg har sådan nogen mens lignende smerter , eller det vil sige de er gået i stå nu har været der siden 4.30 i morges ca med 5 min imellem . Nu har jeg bare en mave som er sten hård mere eller mindre og en smule murren i maven . Ingen blod eller vand er gået . HÅber snart der sker noget .

Anmeld

28. oktober 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

JEg har sådan nogen mens lignende smerter , eller det vil sige de er gået i stå nu har været der siden 4.30 i morges ca med 5 min imellem . Nu har jeg bare en mave som er sten hård mere eller mindre og en smule murren i maven . Ingen blod eller vand er gået . HÅber snart der sker noget .

Hmm.. Det kunne være der var noget på vej, det kunne godt lyde sådan.. Men som sagt, man er ikk i tvivl når man har veer. 

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Freyasmor skriver:

Hmm.. Det kunne være der var noget på vej, det kunne godt lyde sådan.. Men som sagt, man er ikk i tvivl når man har veer. 

Nej det ved jeg godt . Jeg troede virkelig bare , men må væbne mig med tålmodighed og håbe der sker mere i nat ville virkelig være rart ..

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Freyasmor skriver:

Kan du huske om du mærkede liv som du plejer da du fik veer ?~

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.