Spm. Til jer der snyde-testede ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jer der snydetestede og fik et negativt resultat, hvor mange dage senere kunne i teste positiv? 

har lige (snyde) testet negativ, og har testdag tirsdag. Vil bare sammenligne om løbet er helt kørt, eller om der er en lille chance endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jer der snydetestede og fik et negativt resultat, hvor mange dage senere kunne i teste positiv? 

har lige (snyde) testet negativ, og har testdag tirsdag. Vil bare sammenligne om løbet er helt kørt, eller om der er en lille chance endnu 

der er stadig ret stor chance for den bliver positiv på tirsdag..

første gang jeg var gravid testede jeg negativt helt frem till 5+

Anmeld

28. oktober 2012

Karla

Anonym skriver:

Jeg snyde testede også sidste måned testede flere gange i 3+. Senest 3+4, som var negativ. 4+1 var den positiv. Så der er håb endnu!

Anmeld

28. oktober 2012

miig1989

Anonym skriver:

Testede 3+5 negativ og testede så igen 4+1 og der var den positiv

Anmeld

28. oktober 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Ja jeg testede 3+4 helt negativ igen 4+2 positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.