Blod ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

simone_jacobsen

Hej i skønne kvinder.

Da jeg er gravid med den førte kender jeg ikke til alle de ting der kan ske med kroppen?!
Her til morgen var jeg på WC og da jeg tørrer mig er der en lille smule blod med - men kun den ene gang. Jeg er i uge 29 og ved ikke om dette betyder noget eller om det er en naturlig reaktion fra kroppen?

Håber at nogle af jer kan hjælpe med, at få afklaret min usikkerhed?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Muhmi

Det kan sagtens være et lille blodkar der er sprunget, det er meget normalt nu her... Der er meget belastning fra din livmoder og babyen fylder jo godt nu her

Så medmindre du ikke har ondt og ikke bløder meget, så bør du ikke bekymre dig for meget...

Anmeld

28. oktober 2012

MortilElias2010

simone_jacobsen skriver:

Hej i skønne kvinder.

Da jeg er gravid med den førte kender jeg ikke til alle de ting der kan ske med kroppen?!
Her til morgen var jeg på WC og da jeg tørrer mig er der en lille smule blod med - men kun den ene gang. Jeg er i uge 29 og ved ikke om dette betyder noget eller om det er en naturlig reaktion fra kroppen?

Jeg tror ikke du skal bekymre dig  

http://laegehaandbogen.dk/obstetrik/symptomer-og-tegn/blodning-i-graviditeten-2674.html 

Anmeld

28. oktober 2012

simone_jacobsen

Muhmi skriver:

Det kan sagtens være et lille blodkar der er sprunget, det er meget normalt nu her... Der er meget belastning fra din livmoder og babyen fylder jo godt nu her

Så medmindre du ikke har ondt og ikke bløder meget, så bør du ikke bekymre dig for meget...

Jamen det var da et dejligt svar
Ingen smerter og kun blod den ene gang :-)

Nu er det en lille basse jeg har i maven (13% under gennemsnittet) men syntes da han fylder rimeligt trods det

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

simone_jacobsen skriver:

Jamen det var da et dejligt svar
Ingen smerter og kun blod den ene gang :-)

Nu er det en lille basse jeg har i maven (13% under gennemsnittet) men syntes da han fylder rimeligt trods det

Jamen det gør han jo selvom han er lidt mindre Og hvis man lige laver en underlig bevøgelse, så skal der jo så ikke så meget til

Jeg ville ikke bekymre mig for meget hvis det var mig og det kun blødte en lille smule, men selvfølgelig skal du altid ringe til fg hvis du er den mindste smule bange eller i tvivl

Anmeld

28. oktober 2012

simone_jacobsen

Muhmi skriver:

Jamen det gør han jo selvom han er lidt mindre Og hvis man lige laver en underlig bevøgelse, så skal der jo så ikke så meget til

Jeg ville ikke bekymre mig for meget hvis det var mig og det kun blødte en lille smule, men selvfølgelig skal du altid ringe til fg hvis du er den mindste smule bange eller i tvivl

Syntes ikke jeg er den overdrevet bekymret type, nok også derfor jeg bare spørg jer kvinder herinde
Hvis man skulle bekymrer sig om hver lille forandring, ville det jo blive 9 måneder i helvede.. Så ville bare lige tjekke med jer, at det ikke var noget at bekymre sig om..

Anmeld

28. oktober 2012

Frk. Himmelblå

simone_jacobsen skriver:

Hej i skønne kvinder.

Altså... Jeg ville nu blive en smule bekymret. For at det kunne være tegnblødning, og du er i gang med at udvide dig... 

Men jeg er også vildt bange for at føde for tidligt, så det spiller nok meget ind på min reaktion..

Jeg tror, jeg ville blive tjekket, hvis der kom mere blod i hvert fald.

Anmeld

28. oktober 2012

simone_jacobsen

Frk. Himmelblå skriver:

Altså... Jeg ville nu blive en smule bekymret. For at det kunne være tegnblødning, og du er i gang med at udvide dig... 

Men jeg er også vildt bange for at føde for tidligt, så det spiller nok meget ind på min reaktion..

Jeg tror, jeg ville blive tjekket, hvis der kom mere blod i hvert fald.

Hvis der kommer mere og meget vil jeg så også ringe til fødegangen. Men det var en lille bitte smule som når msn forventer mens.

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

simone_jacobsen skriver:

Syntes ikke jeg er den overdrevet bekymret type, nok også derfor jeg bare spørg jer kvinder herinde
Hvis man skulle bekymrer sig om hver lille forandring, ville det jo blive 9 måneder i helvede.. Så ville bare lige tjekke med jer, at det ikke var noget at bekymre sig om..

Hehe... Helt i orden... Men jeg synes du skal ringe hvis det bliver til mere eller hvis du begynder at få mensligende smerter eller ømhed

Anmeld

28. oktober 2012

Merii

Det kan sagtens også være en hæmoride i endetarmen der har blødt lidt hvis du har det.

Jeg havde lidt blod på trusserne engang og det viste sig at det var indvendige hæmorider som jeg fik i forbindelse med mit graviditet som blødte lidt.

39+4 idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.