bobler - uge 10?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

Anonym trådstarter

synes jeg mærker den der boblende fornemmelse??? Kan det være rigtigt? Er kun i 10. uge med mit 2. barn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

smokin

Jeps - det er blob der bobler derudaf...

Anmeld

27. oktober 2012

Pige2009

Lyder da ikke usandsynligt

Anmeld

27. oktober 2012

dina1980

forstår virkelig ik hvordan det er muligt at mærke noget så lille og så  i uge 10 det tror jeg virkelig  ik på, det bare min mening ss

Størrelse: 35 mm fra hoved til numse og cirka 15 gram.og omringet af fostervand.

Anmeld

28. oktober 2012

frk andreasen

Jeg mærkede osse lillepigen i uge 10 denne gang
12 uge sidste gang
16 uge første gang
Tillykke med de små bobler
Kram Tanja 33+2

Anmeld

28. oktober 2012

Karina84

Her var det var det uge 16 første gang og uge 12-13 her 2.gang og var ikke i tvivl. Den sidste uges tid eller to, har jeg mærket den hver dag.

Min JM, sagde at er man spinkel som jeg (godt nok vokser maven derud af her 2.gang), saa giver det meget god mening at jeg kunne mærke den allerede. 

Saa det er slet ikke usandsynligt 

Anmeld

28. oktober 2012

Jemion

Tillykke med boblerne  Tror helt bestemt det er dem du mærker 

Anmeld

28. oktober 2012

MorDk

dina1980 skriver:

forstår virkelig ik hvordan det er muligt at mærke noget så lille og så  i uge 10 det tror jeg virkelig  ik på, det bare min mening ss

Størrelse: 35 mm fra hoved til numse og cirka 15 gram.og omringet af fostervand.

Det kan altså godt lade sig gøre...! jeg mærkede begge mine unger i 11+ begge gange... og jeg mærkede det som bobler eller en kriblen helt nede ved skambenet... og der var ingen tvivl og slet ikke 2. gang.

Anmeld

28. oktober 2012

Linea

Jeg lige i starten af uge 10 og så sent som I går aftes, mærkede jeg små bobler af 2 omgange, men slog det hen, da jeg ikke kunne tro, at det virkelig var bittesmå tegn på liv. Men i følge det flere af jer siger, så var det måske alligevel, det det var. Man har jo altid lov at håbe.

Ps. Er andengangs gravid....

Anmeld

28. oktober 2012

Tona

Anonym skriver:

synes jeg mærker den der boblende fornemmelse??? Kan det være rigtigt? Er kun i 10. uge med mit 2. barn...

Der er rigtig mange JM og læger der vil benægte det, men der er rigtig mange der har oplevet det når man taler med mødre, så ja jeg tror da klart at du mærker baby-bobler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.