Min fødsel:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tilykke med prinsen - men hold da lige op en omgang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Skifreaken

Puha, sikke en omgang, men stort stort tillykke

Anmeld

27. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Hold da op en omgang!

Hvor er det synd for dig, du har oplevet en så traumatisk fødsel. Jeg føler virkelig med dig.

Jeg har selv oplevet en fødsel, der ikke gik, som den skulle...

Jeg håber, du vil give dig selv ro og tålmodighed til at komme godt igennem oplevelsen. Det er svært, når man samtidig er så fysisk smadret. Og man skal tage vare på sin lille guldklump...

Når babyer kommer ind i ens liv på den måde, så er det sjældent et kæmpe festfyrværkeri af kærlighed ved første blik. Nej, så kommer barnet ofte med sin kærlighed gemt liggende i den mest fantastiske gavepakke. Så fint bundet ind, at det tager dage, uger og nogen gange måneder, før alle bånd er løsnet og pakken er endeligt åbenbaret... Men pakken er akkurat lige så overvældende stor alligevel... Tro mig.

Stort tillykke med din lille dreng.

Sikke en sej mor han har. - Det er bestemt heller ikke en ubetydelig gave, han har fået der.

Anmeld

27. oktober 2012

Babydrøm

Stort tillykke med ham  Og god bedring til dig  

Anmeld

27. oktober 2012

Ønskebarnet12

Tusind tak for støtten 

Jeg er mega glad for min lille dreng, han er noget af det mest fantastiske jeg har fået i mit liv:') 

Men efter den traumatiske fødsel som endte til noget værre akut kejsersnit, og bare det jeg vågnede op efter 2 timer, synes jeg bare det var svært at føle mor rollen, jeg var mega ked af det det endte på den måde, da jeg havde kæmpet så meget. Da jeg fik min søn på brystet, kunne jeg ikke tro det var min baby, følte som om jeg stadigvæk ikke havde født eller gået glip af det af at se sit barn komme ud af en.. Det gør mig så ondt men selvfølgelig er jeg glad for de tog ham ud, for han havde det slet ikke godt. Jeg elsker ham over alt på jorden og han er mit alt! 

Føler mig meget mor nu og elsker ham ekstrem højt! 

Mit ar er begyndt st bløde fra den ene sidde, og jeg kan hverken stå op af sengen selv eller bade endnu. Jeg har fået hævet fødder efter fødslen og min mave gør virkelig ondt samt min ryg. 

Håber bare snart jeg bliver rask! Og håber sørme at arret ikke gør skade af blødningen. 

Anmeld

27. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ønskebarnet12 skriver:

Tusind tak for støtten 

Jeg er mega glad for min lille dreng, han er noget af det mest fantastiske jeg har fået i mit liv:') 

Men efter den traumatiske fødsel som endte til noget værre akut kejsersnit, og bare det jeg vågnede op efter 2 timer, synes jeg bare det var svært at føle mor rollen, jeg var mega ked af det det endte på den måde, da jeg havde kæmpet så meget. Da jeg fik min søn på brystet, kunne jeg ikke tro det var min baby, følte som om jeg stadigvæk ikke havde født eller gået glip af det af at se sit barn komme ud af en.. Det gør mig så ondt men selvfølgelig er jeg glad for de tog ham ud, for han havde det slet ikke godt. Jeg elsker ham over alt på jorden og han er mit alt! 

Føler mig meget mor nu og elsker ham ekstrem højt! 

Mit ar er begyndt st bløde fra den ene sidde, og jeg kan hverken stå op af sengen selv eller bade endnu. Jeg har fået hævet fødder efter fødslen og min mave gør virkelig ondt samt min ryg. 

Håber bare snart jeg bliver rask! Og håber sørme at arret ikke gør skade af blødningen. 

Jeg syntes du ska prøve at kontakte vagtlægen eller evt barselgsgangen? Det lyder som du måske er ved at få noget betændelse i det! Og det med at du stadig har så ondt lyder virkelig til at du ik er ordenlig smertedækket. Vh stine

Anmeld

29. oktober 2012

Ønskebarnet12

StineW79 skriver:

Jeg syntes du ska prøve at kontakte vagtlægen eller evt barselgsgangen? Det lyder som du måske er ved at få noget betændelse i det! Og det med at du stadig har så ondt lyder virkelig til at du ik er ordenlig smertedækket. Vh stine

Jeg var forbi sygehuset i søndags for at få tjekket mit ar, gynækalogen var åbenbart med til min fødsel, så det var rart at se en der kender til ens fødsel. Hun kiggede på arret og sagde at umuligt bart ser alt fint ud, det kunne være arret blødte indvendig lidt men uden på er det helet sig. Og jeg virkede til at være meget øm på maven. Men hun sagde jeg skulle tag mine piller og det skulle nok ordne sig ellers skal jeg komme tilbage hvis det gjorde ondt. 

Men indtil nu ser alt fint ud, og det køre den rette vej!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.