16+6 og vokser ikke som jeg skal...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

Mokka

Jeg har været ved jordemoderen igår, som var meget i tvivl, om det nu også var rigtigt, at jeg var så langt henne som NF-scanningen viste.

Hun synes ikke min livmoder går så langt op, er så stor som den burde være på dette tidspunkt.

Hun var lidt nervøs for at lytte efter hjertelyd, men det blev gjort og der var også hjertelyd

Hun satte dog alligevel tvivl ved om alt er som det skal være. Jeg er trods alt 4. gangs gravid (og mener ikke det er en skrøne at flere gangs vokser hurtigere) Jeg har heller ikke en bagudvendt livmoder og moderkagen ligger heller ikke fortil, da jeg undrer mig over, at jeg ikke mærker liv på nuværende tidspunkt, hvilket jeg gjorde de sidste tre graviditeter.

Blev lidt, faktisk meget bekymret bagefter, og kontaktede min læge, som gerne vil se og mærke på mig på mandag.

Kh. Mokka 16+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

UnderCover37

Mokka skriver:

Jeg har været ved jordemoderen igår, som var meget i tvivl, om det nu også var rigtigt, at jeg var så langt henne som NF-scanningen viste.

Hun synes ikke min livmoder går så langt op, er så stor som den burde være på dette tidspunkt.

Hun var lidt nervøs for at lytte efter hjertelyd, men det blev gjort og der var også hjertelyd

Hun satte dog alligevel tvivl ved om alt er som det skal være. Jeg er trods alt 4. gangs gravid (og mener ikke det er en skrøne at flere gangs vokser hurtigere) Jeg har heller ikke en bagudvendt livmoder og moderkagen ligger heller ikke fortil, da jeg undrer mig over, at jeg ikke mærker liv på nuværende tidspunkt, hvilket jeg gjorde de sidste tre graviditeter.

Blev lidt, faktisk meget bekymret bagefter, og kontaktede min læge, som gerne vil se og mærke på mig på mandag.

Kh. Mokka 16+6

Håber ikke der er noget galt 

Og, så synes jeg det er hårdt at hun sender dig på weekend med sådan en besked, uden at du bliver fulgt til dørs med en akut scanning eller lign!

Jeg tror, at jeg ville købe mig til en hvis muligt i dag for at få ro i sindet og så igen, jeg håber og tror at alt er som det skal være (når hun også har fundet en fin hjertelyd)

Anmeld

28. oktober 2012

Mokka

Må også sige at bekymringerne har gjort mig træt og givet hovedpine her i weekenden

Men som lægen sagde i fredags, var der nok ingen der mente, det er akut nok op til og i en weekend.

Håber bare alt er vel med bebsen i morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.