Må lige dele min glæde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

Stine85

Igår var det min tur til MD scanning og det er jo spændende at se om alt er som det skal være derinde  Og så er der jo det med kønnet

Vi var helt sikre på at det var en dreng mere vi skulle have. Ja det var begge vores familier faktisk. Og årsagen er at der på min mands side kun er drenge. Min mand har 2 brødre. Den ene har en dreng og der har desværre været 3 aborter. Den anden har 2 drenge og også der 3 aborter. Min mand og jeg har 1 dreng og har haft 2 aborter  

Så vi havde alle opgivet håbet om en pige i familien. Men sørme om MD scanningen ikke viste en fin PIGE

Vi har vist stadig ikke fattet det helt

God weekend derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Koen.

Stine85 skriver:

Igår var det min tur til MD scanning og det er jo spændende at se om alt er som det skal være derinde  Og så er der jo det med kønnet

Vi var helt sikre på at det var en dreng mere vi skulle have. Ja det var begge vores familier faktisk. Og årsagen er at der på min mands side kun er drenge. Min mand har 2 brødre. Den ene har en dreng og der har desværre været 3 aborter. Den anden har 2 drenge og også der 3 aborter. Min mand og jeg har 1 dreng og har haft 2 aborter  

Så vi havde alle opgivet håbet om en pige i familien. Men sørme om MD scanningen ikke viste en fin PIGE

God weekend derude

Dejligt med en god MD og tillykke med den kommende prinsesse

Anmeld

27. oktober 2012

Stine85

tanja. skriver:

Dejligt med en god MD og tillykke med den kommende prinsesse

Ja det er så og mange tak

Anmeld

27. oktober 2012

MyBigWish

Stine85 skriver:

God weekend derude

Rigtig stort tillykke med den lille prinsesse i maven 

Anmeld

27. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt med en veloverstået scaning og tillykke med en pige. Vh stine

Anmeld

27. oktober 2012

Stine85

MyBigWish skriver:

Rigtig stort tillykke med den lille prinsesse i maven 

Mange tak - vi er virkelig glade

Anmeld

27. oktober 2012

Stine85

StineW79 skriver:

Dejligt med en veloverstået scaning og tillykke med en pige. Vh stine

1000 tak 

Anmeld

27. oktober 2012

jeanne-skat

Stort tillykke med den lille pige

Anmeld

27. oktober 2012

LMX

Tillykke.  Dejligt med en pige i familien. Hun bliver sikkert forkælet

Anmeld

27. oktober 2012

Snehund

Tillykke herfra også, tillyke med den fine scanning og bevidstheden om at h*n nu kan kaldes en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.