Stofskifte og gravid (scanninger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Humanincubator

Jeg er gravid, og jeg er ifm. mine inseminationer opstartet i behandling for for lavt stofskifte.

Har et spørgsmål til jer med for lavt/højt stofskifte. Fik I ekstra scanninger for at følge bebsens udvikling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

tarkoflen

Humanincubator skriver:

Jeg er gravid, og jeg er ifm. mine inseminationer opstartet i behandling for for lavt stofskifte.

Har et spørgsmål til jer med for lavt/højt stofskifte. Fik I ekstra scanninger for at følge bebsens udvikling?

Jeg har ikke selv problemet, men var lige på Skejby med min veninde, som har for lavt stofskifte. Hun har fået en ekstra skanning i uge 30 ca. tror jeg, det var for at tjekke om baby blev for stor, for risikoen er der vist på samme måde som ved sukkersyge...

Tillykke med graviditeten og held og lykke med det

Anmeld

26. oktober 2012

Deka11

Humanincubator skriver:

Jeg har for lavt stofskifte (er født med det). Jeg fik ekstra scanninger i uge 30 og 35. Det var såkaldte vækstscanninger. Jeg fik også taget blodprøver hver 4. uge for at tjekke om jeg fik nok medicin. Det var nu meget rart at der blev holdt ekstra øje.   

Held & lykke med din graviditet. 

Anmeld

26. oktober 2012

Fidus

Humanincubator skriver:

Jeg har for lavt stofskifte nu og har fået to ekstra scanninger, en i uge 27+ og en i uge 33+ den i uge 33 skal vi til d. 04.12.12 er også blevet sat op i medicin, men du kan være ganske rolig så længe du bliver holdt godt øje med jeg fik at vide på Herlev hospital at ens stofskifte godt kan ændre sig en smule under en graviditet.

Anmeld

26. oktober 2012

Fidus

Humanincubator skriver:

Ups...glemte helt pøj pøj med graviditeten

Anmeld

26. oktober 2012

Maja88

jeg fik kun 1 ekstra tidlig på grund af for lavt stofskifte . skulle så til gengæld have blodprøver Hver 3 uge

Anmeld

26. oktober 2012

Humanincubator

Jeg får også taget en pokkers masse blodprøver. HEldigvis arbejder jeg på sygehuset, så jeg kan bare lige smutte op i pausen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.