Hvor meget i str 50?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Line8700

Ja. Nu har jeg gået og samlet lidt tøj sammen så det er klar til bettemanden kommer til dec. Men synes stadig at jeg mangler bukser og bluser i str 50 altså måske bare et par stykker mere. Men hvor meget købte i, i str 50?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lad være med at køb for meget i størrelse 50, det er de færreste børn der kan passe det i længere tid.

Køb hellere noget i 56 og så vil jeg råde dig til bare at nøjes med at købe heldragter til den lille, det er så meget nemmere at have med at gøre ved sådan en bette en - synes jeg i hvert fald

Anmeld

26. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Vi har næsten ikke noget i str 50. Tror vi har 4 bodyer 2 bukser og bluse .

Lad vær at køb for meget de vokser så stærkt ud af det .

Anmeld

26. oktober 2012

Line8700

Ja det er nemlig også sådan jeg har tænkt. Jeg har en lidt blandet landhandel. Så må det være godt nok. Synes også det er lidt svært at bedømme hvor meget man skal have til at starte med.

Tak for svar

Anmeld

26. oktober 2012

Maja88

puha en del. vi brugte str 50 i 2 måneder

Anmeld

26. oktober 2012

christina92

Og husk du kan altid købe mere hvis det bliver nødvendigt.

Det kommer jo meget an på hvor stort et barn du får  Carolina er knap 5 uger og der går nogen tid endnu før hun skal i str. 56 i bodyer

Anmeld

26. oktober 2012

simone_jacobsen

Line8700 skriver:

Ja. Nu har jeg gået og samlet lidt tøj sammen så det er klar til bettemanden kommer til dec. Men synes stadig at jeg mangler bukser og bluser i str 50 altså måske bare et par stykker mere. Men hvor meget købte i, i str 50?

Det kommer helt an på hvor stor han er ved fødslen. Jeg har selv en lille mand i maven - han vejer 13% under gennemsnittet - så jeg køber lidt ekstra i syr. 50.

Anmeld

26. oktober 2012

lycly

Jeg tror at jeg havde 1 sæt tøj i str 50 og hun fik aldrig brugt det fordi hun vejede næsten 4 kg da hun blev født. En anden gang tror jeg slet ikke jeg køber noget i 50, for HVIS de kan passe det er det måske maks i en uge. Så hellere str 56 selvom de måske svømmer lidt i det i starten

Anmeld

26. oktober 2012

Rockertand

Jeg havde intet i str. 50 - og fik heller ikke brug for noget, mine børn er startet i str. 56 og har brugt den størrelse i max. 2 uger, så er vi rykket videre til 62.

Anmeld

26. oktober 2012

Deaktiveret profil

Line8700 skriver:

Du skal passe på med at købe for meget i str. 50, du kan hurtigt blive overrasket over hvor lidt du skal bruge af det.. :-)

Vores pige var 50 cm lang da hun blev født, nu her 26 dage efter hendes fødsel, så kan hun næsten ikke være i det ret længe! - Har stadig en hel masse tøj i str. 50 som hun ikke har brugt endnu, som resultere i at jeg nogen dage skifter tøj på hende for sjov skyld , bare for at se hende i det.

Men, du kan også være heldig at få en lillemand der er længere endnu 50 cm , også skal du jo egentlig ikke bruge den størrelse.. Så vent hellere til du har født.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.