ondt i æggestokkene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Musse21

hej skønne kvinder..

Jeg er i den lykkelige sitiation at jeg er gravid i uge 11 Men har sådan døjet med jeg har ondt i siderne altså ved æggestokkene ander der har oplevet det?

Var til scanning i sidste uge og der sagde de mine æggestokke stadig var lidt hævet og drejet efter homon behandling..

Er bare så nervøs for at miste igen det plejer at være omkring disse uger jeg mister

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Miss Church

Musse21 skriver:

hej skønne kvinder..

Jeg er i den lykkelige sitiation at jeg er gravid i uge 11 Men har sådan døjet med jeg har ondt i siderne altså ved æggestokkene ander der har oplevet det?

Var til scanning i sidste uge og der sagde de mine æggestokke stadig var lidt hævet og drejet efter homon behandling..

Er bare så nervøs for at miste igen det plejer at være omkring disse uger jeg mister

Jeg kender ikke noget til det, men du skal lige have en kæmpe krammer! 

Håber alt er som det skal være. Sender dig lige en masse baby-klister. Bliv i maven lille pus  

Anmeld

26. oktober 2012

Musse21

Miss Church skriver:

Jeg kender ikke noget til det, men du skal lige have en kæmpe krammer! 

Håber alt er som det skal være. Sender dig lige en masse baby-klister. Bliv i maven lille pus  

Mange tak for det

Anmeld

26. oktober 2012

Stivdie

Musse21 skriver:

hej skønne kvinder..

Det er desværre heller ikke noget jeg kender til, men vil også gerne sende dig en hel spand babyklister

Anmeld

26. oktober 2012

Musse21

Stivdie skriver:

Det er desværre heller ikke noget jeg kender til, men vil også gerne sende dig en hel spand babyklister

Tusinde tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.