Sover hele formiddagen væk!! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg er så træt!!! Jeg vågner Har morgen hygge med min søn og så kommer han ned i børnehaven og så når jeg komme hjem så sover jeg her til kl 12:00 seriøst jeg helt væk:/ hvornår stopper det i ens gravidtet gjorde det også med min søn men kan ikk huske hvornår set stoppede hjælp !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Camilla30

Jeg har også oplevet træthed men har ikke haft mulighed for at sove i løbet af dagen før nu i uge 33, synes trætheden aftog lidt ved uge 14-16 stykker og nu begynder den igen her i sidste fase, jeg vil dog ikke sove i løbet af dagen, hellere holde mig i gang og gå lidt tidligere i seng, da det passer bedst til vores rytme i familien

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Jeg har også oplevet træthed men har ikke haft mulighed for at sove i løbet af dagen før nu i uge 33, synes trætheden aftog lidt ved uge 14-16 stykker og nu begynder den igen her i sidste fase, jeg vil dog ikke sove i løbet af dagen, hellere holde mig i gang og gå lidt tidligere i seng, da det passer bedst til vores rytme i familien

Jeg kan sove hele tiden går i seng kl 9 vær aften og sover til kl 7 hvor sønnen vågner så at jeg sover om formiddagen gør ikk forskel på om jeg kan sove tidligt om aften eller sent fr sover tidligt

Anmeld

26. oktober 2012

Camilla30

Hehe okay, du har nok bare brug for det Måske skal du bare give dig selv lov og nyde at du har mulighed for at sove i løbet af dagen så

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Hehe okay, du har nok bare brug for det Måske skal du bare give dig selv lov og nyde at du har mulighed for at sove i løbet af dagen så

Jeg synges det træls vil jo gerne ha lavet noget

Anmeld

26. oktober 2012

livhemdrup

Jeg har samme problem er i uge 24 imorgen har i dag været oppe og få taget blodprøver fordi det mistænkes at det er fordi mine vitamin tal er forkerte og det ka man godt blive ubeskrivelig træt af

Anmeld

26. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg er så træt!!! Jeg vågner Har morgen hygge med min søn og så kommer han ned i børnehaven og så når jeg komme hjem så sover jeg her til kl 12:00 seriøst jeg helt væk:/ hvornår stopper det i ens gravidtet gjorde det også med min søn men kan ikk huske hvornår set stoppede hjælp !

jeg er idag 13+2 og jeg sover stadig mere end jeg plejer, men er begyndt de sidste par dage med nød og næppe at kunne springe middagsluren over, hvis jeg bare sørger for at holde mig igang så jeg ikke sidder og bliver sløv

Anmeld

26. oktober 2012

Elgaard73

Åhh gud, hvor kan jeg godt huske det... Den er helt ubeskrivelig den træthed...Her var det værst i de tre første måneder ( og lidt i den sidste) Jeg kunne praktisk talt sove hvor som helst og når som helst. Men ca. efter 13-14 uge begyndte det at blive bedre og bedre for hver dag der gik. 

Anmeld

26. oktober 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Fra uge 13 til uge 30 der sov jeg også nemt hele formiddagen, endda nogen gange til kl 13.00... Jeg fandt ikke en løsning på det.. Men da jeg ramte de 30 uger, var jeg ikke træt mere om morgen, men derimod gik jeg tidligt i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.