Hvormange ammebh'er og hvilket mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

Freyasmor skriver:

Du kan sagtens nøjes med 2 amme bh'er, jeg havde købt 3.. :-) Og det var rigeligt..  

Super!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Jenie

Jeg har købt en amme top i bilka hvor størrelsen er efter dit mål i omkredsen. den tager jeg med på sygehuset og køber først flere i den rigtige størrelse når jeg ved hvad størrelse jeg skal bruge der er ingen bøjle i den jeg har købt så tror den blir rigtig behagelig når den skal i brug

Anmeld

26. oktober 2012

LR85

jeg købte 3 fra HM i en lidt større størrelse end jeg ellers bruger.

en med bøjle til de vågne timer og 2 til nætterne (de er vildt gode a sove i)

da jeg havde ammet i ca 1 måned, købte jeg 2 bh'er fra Change, som jeg er VIRKELIG glad for

Jeg synes, for mit vedkommende, at hvis amningen fungerede efter en måned, ville jeg gerne ofre lidt penge, og tro mig. de er MEGET bedre og helt klart pengene værd.

Anmeld

26. oktober 2012

Sujan

Jeg har 7 amme bher.. men jeg ville heller aldrig kunne nøjes med 2 bher til dagligt og synes tit jeg lækker lidt. Så vil gerne vaske ofte..

Men havde først købt nogle dyre fra femilet. De er kun okay.. de bedste er dem fra bilka.. dem bruger jeg mest.
Dem fra Hogm gnaver mig, så de er et fejl køb for mig.

Anmeld

26. oktober 2012

Troldemommi

Jeg havde to, en sort og en hvid

Anmeld

27. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har 4. 2 sorte, 2 hvid fra triumph, uden bøjler. De er rigtig gode!

Har denne gang også købt 2 fra Bilka, og de er slet ik nær så gode! Vh stine

Anmeld

28. oktober 2012

Miss BananaHammock

Tusind tak for alle jeres svar!

Jeg bliver altid en del klogere herinde! Det er skøøøønt!

Anmeld

1. november 2012

Astrid P

Jeg kan også helt klart anbefale dem fra Change... Jeg har stadig mine fra sidste gang, og håber jeg kan passe dem denne gang også.

Jeg har 4 pæne med bøjle (kan ikke undvære bøjlen), og synes det er rart med noget at skifte mellem. Derudover har jeg 2 som er uden bøjle men bare helt bløde og elastiske - tror faktisk det var gennem Libero at jeg købte dem - de er i hvert fald meget behagelige at sove med.

Anmeld

1. november 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Jeg kan også helt klart anbefale dem fra Change... Jeg har stadig mine fra sidste gang, og håber jeg kan passe dem denne gang også.

Jeg har 4 pæne med bøjle (kan ikke undvære bøjlen), og synes det er rart med noget at skifte mellem. Derudover har jeg 2 som er uden bøjle men bare helt bløde og elastiske - tror faktisk det var gennem Libero at jeg købte dem - de er i hvert fald meget behagelige at sove med.

Dem fra Change er det ammebh'er? SYnes nemlig ikke de havde nogle da jeg sidst var derinde. (Ejer kun bh'er fra change - total ynglingsmærke )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.