Lorte fjernsyn....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. maj 2009

Tynen

Hvad er det der sker for programmerne i tiden.. Det bliver da bare værre og værre...
AllStars IGEN??
Hallo.. Kom nu over det.. Det blev rent faktisk overstået i fredags..
Behøver dælme ikke se en reunion allerede!
Det samme crap lavede de med X-factor.. Arhmen.. Jeg orker det ikke..

Synes simpelthen det er blevet så sløvt på samtlige af de TO!!! kanaler jeg har.
ALT er genudsendelser.. Der går nærmest kun 1½ mdr. mellem de sender de samme film - Nu kommer Shall we dance og Pretty woman for gud ved hvilken gang rullende over skærmen!

Argh.. Det går lige i hjertet på mig..
Er jeg den eneste der irriterer mig grusomt over at alle mine dyrebare licenspenge bliver brugt på genudsendelser igen, igen, igen, igen og igen..

Trine - Der dog håber at de engang får taget sig sammen til at sende Fødegangen igen.. Det er trods alt 9 år siden den rullede over skærmen sidst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Lise

Tynen skriver:

Hvad er det der sker for programmerne i tiden.. Det bliver da bare værre og værre...
AllStars IGEN??
Hallo.. Kom nu over det.. Det blev rent faktisk overstået i fredags..
Behøver dælme ikke se en reunion allerede!
Det samme crap lavede de med X-factor.. Arhmen.. Jeg orker det ikke..

Synes simpelthen det er blevet så sløvt på samtlige af de TO!!! kanaler jeg har.
ALT er genudsendelser.. Der går nærmest kun 1½ mdr. mellem de sender de samme film - Nu kommer Shall we dance og Pretty woman for gud ved hvilken gang rullende over skærmen!

Argh.. Det går lige i hjertet på mig..
Er jeg den eneste der irriterer mig grusomt over at alle mine dyrebare licenspenge bliver brugt på genudsendelser igen, igen, igen, igen og igen..

Trine - Der dog håber at de engang får taget sig sammen til at sende Fødegangen igen.. Det er trods alt 9 år siden den rullede over skærmen sidst!

ÅRH, jeg elskede fødegangen... overvejede seriøst derefter at blive jordemor!

Men jo, det er sgu noget lort de viser!

Anmeld

29. maj 2009

Nadi

Jeg har jo sagt du bare kan komme op

Nadia -som ikke aner hva det der fødegangen gik ud på, men det lyder meget fedt!

Anmeld

30. maj 2009

Mary

Jeg gad virkelig godt se "Hvide verden" igen - den der serie med sygeplejestuderende  Altså, hvis jeg skulle se noget genudsendt! Men ja, jeg giver dig ret i at der ikke er meget sjov ved fjerneren for tiden......men så er det jo dejligt at det bliver så godt vejr i weekenden  Det er bare så irriterende når man bare trænger til at glo på et eller andet om aftenen, og så er der bare ikke noget......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.