32+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

tarkoflen

P.s sådan vil jeg utrolig gerne se ud når jeg er 32+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Hvor ser du knald godt ud så er der ikke længe igen!

Nej kun 8 uger... det er jo helt vildt!!!

Og tak søde!

Anmeld

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

P.s sådan vil jeg utrolig gerne se ud når jeg er 32+0

Jeg havde frygtet jeg ville blive en hval for jeg plejer at have let ved at tage på og jeg har ikke haft den store lyst til at passe på med hvad jeg spiser - så jeg er lidt overrasket over det ikke er gået værre - MEN det kan sagtens gå galt endnu! Har, hvad jeg ved af, ingen væske i kroppen endnu. Altså mere end normalt!

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Jeg havde frygtet jeg ville blive en hval for jeg plejer at have let ved at tage på og jeg har ikke haft den store lyst til at passe på med hvad jeg spiser - så jeg er lidt overrasket over det ikke er gået værre - MEN det kan sagtens gå galt endnu! Har, hvad jeg ved af, ingen væske i kroppen endnu. Altså mere end normalt!

Altså vand ryger jo af igen med det samme, når du har født har en veninde der tabte 5 kg væske de første 2 døgn! Og det var altså ud over det barnet mm vejede! Og hun kunne faktisk mærke og se det stort set med det samme hun havde født

Dejligt at du ikke har taget så meget på som frygtet det er også min frygt, at jeg bliver størrelse hval, men tænker over hvad jeg spiser og spiser ikke for to, så håber ikke det går alt for galt

Anmeld

26. oktober 2012

M&N

Hvor er du bare fin

Anmeld

26. oktober 2012

Nessie

Hvor er du altså fin, den mave sidder så flot på dig

Anmeld

26. oktober 2012

FrkZier

Miss BananaHammock skriver:

Kender det godt!

Men bare vent - før du ved af det så er alt de tøj forkert stramt og du skal ud og købe nyt der passer til den gravide mave

har allerede måtte købe et par ventebukser, synes simpelthen alle mine jeans de strammede aalt for meget

Anmeld

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Altså vand ryger jo af igen med det samme, når du har født har en veninde der tabte 5 kg væske de første 2 døgn! Og det var altså ud over det barnet mm vejede! Og hun kunne faktisk mærke og se det stort set med det samme hun havde født

Dejligt at du ikke har taget så meget på som frygtet det er også min frygt, at jeg bliver størrelse hval, men tænker over hvad jeg spiser og spiser ikke for to, så håber ikke det går alt for galt

Du skal nok (for)blive smuk og helt perfekt!

Anmeld

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er du bare fin

tarrrk!

Anmeld

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

Nessie skriver:

Hvor er du altså fin, den mave sidder så flot på dig

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.