32+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

MyBigWish

Miss BananaHammock skriver:

8 uger til termin

Synes junior vokser, men maven står stille.

Vægtøgning siden dag 0 = 13kg

Super flot mave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

hehe forstår jeg godt

glæder mig til min bliver ligeså stor og fin

Kan huske jeg vågnede op en morgen og pludselig føltes den bare helt rigtig gravid... også gik det stærkt. Men jeg tog også 10 kg på fra uge 0 - 20 også nu her står det lidt stille, så de 10 kg skulle jo sætte sig et sted

Anmeld

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

MyBigWish skriver:

Super flot mave 

Tusind tak!

Anmeld

26. oktober 2012

nielsen80

Smuksak! Den sidder virkelig flot...glæder mig til at se junior

Anmeld

26. oktober 2012

FrkZier

Kan huske jeg vågnede op en morgen og pludselig føltes den bare helt rigtig gravid... også gik det stærkt. Men jeg tog også 10 kg på fra uge 0 - 20 også nu her står det lidt stille, så de 10 kg skulle jo sætte sig et sted

ih glæder mig til min bliver så rund og stor at der slet ikke er tvivl om hvorvidt jeg har spist for meget eller er gravid :p

Anmeld

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Smuksak! Den sidder virkelig flot...glæder mig til at se junior

Os mig - er spændt på hvordan han ser ud og om han har været heldig og undgå fars og mors skavanker

Anmeld

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

ih glæder mig til min bliver så rund og stor at der slet ikke er tvivl om hvorvidt jeg har spist for meget eller er gravid :p

Kan jeg godt forstå. Kan huske jeg gik meget med bælter og bånd i starten - sådan lige under brystet, for at understrege at jeg var gravid og ikke bare tyk. Dem bruger jeg ikke så tit mere - de strammer

Anmeld

26. oktober 2012

FrkZier

Kan jeg godt forstå. Kan huske jeg gik meget med bælter og bånd i starten - sådan lige under brystet, for at understrege at jeg var gravid og ikke bare tyk. Dem bruger jeg ikke så tit mere - de strammer

hehe har også godt overvejet det :p

jeg har aldrig gået i stramme bluser førhen, men nu synes jeg bare jeg ser sådan lidt småfed ud hvis jeg har noget løst på, fordi man kan jo godt se at maven er lidt større men ikke sådan meget, så nu går jeg ofte i stramme bluser så folk kan se min mave tydeligere, så håber jeg på de kan se den er gravid og ikke tyk

Anmeld

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

hehe har også godt overvejet det :p

jeg har aldrig gået i stramme bluser førhen, men nu synes jeg bare jeg ser sådan lidt småfed ud hvis jeg har noget løst på, fordi man kan jo godt se at maven er lidt større men ikke sådan meget, så nu går jeg ofte i stramme bluser så folk kan se min mave tydeligere, så håber jeg på de kan se den er gravid og ikke tyk

Kender det godt!

Men bare vent - før du ved af det så er alt de tøj forkert stramt og du skal ud og købe nyt der passer til den gravide mave

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

8 uger til termin

Synes junior vokser, men maven står stille.

Vægtøgning siden dag 0 = 13kg

Hvor ser du knald godt ud så er der ikke længe igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.