Update gettogether

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

Kay

altså jeg vil rigtig gerne... men syntes det er meget langt at køre i bil alene med hende den lille... så hvis det nye sted er tet på tog er jeg med... og ellers er jeg med på at udskyde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Tanjadamgaard

Masig skriver:

Crille har meldt fra, så vi er da kun tre indtil nu.... Ikke at det ikke kunne være hyggeligt, men tænker også det måske er sjovere at udskyde det til flere kan?

Jeg syntes også vi skal udskyde det. Så må vi bare håbe, vi kan ses en anden gang 

Anmeld

29. oktober 2012

Masig

Tanjadamgaard skriver:

Jeg syntes også vi skal udskyde det. Så må vi bare håbe, vi kan ses en anden gang 

Jeps.... Men er jo ikke nemt at samle så mange samme dag..

Anmeld

29. oktober 2012

fairlady

Kay

Nielsen80

Masig

Tanjadamgaard

Fairlady

det er  altså 5

Kay: Det er stadig hos Tanjadamgaard.

Men hvad siger I? Skal vi udskyde, eller skal vi mødes?

Anmeld

1. november 2012

fairlady

jeg går udfra at vi stadig udskyder, så?

Anmeld

1. november 2012

nielsen80

Undskyld jeg har vist kaget rundt i, hvordan man meldte til og fra jeg har lavet et indlæg, hvor jeg har meldt fra grundet sygdom....vi er virkelig ramt her i huset, først Karla som har medført, at jeg er nødt til at lave ninjababs( sniger mad i hende når hun sover), nu er faren nede med omgangssyge...og vi venter så bare på jeg ryger i

Vil RIGTIG gerne med på en anden dato! Og står gerne for at lave noget mad eller andet - min søster bor i odense, og har derfor adgang til komfur.

Anmeld

1. november 2012

crille

Jeg stemmer også stadig for anden dato kunne bare ærligt ikke rigtog mærke engagementet og derfor valgte jeg at hjælpe et nært vennepar. Men jeg kan godt høre nu at der er flere der virkelig gerne vil mødes og så er jeg helt sikkert også frisk  

Anmeld

1. november 2012

Masig

fairlady skriver:

Kay

Nielsen80

Masig

Tanjadamgaard

Fairlady

det er  altså 5

Havde ikke set Kay og Nielsen80 svare at de kom på det tidspunkt jeg skrev indlægget

Anmeld

2. november 2012

Kay

fairlady skriver:

Kay

Nielsen80

Masig

Tanjadamgaard

Fairlady

det er  altså 5

planen var at jeg skulle køre sammen med crille... men sys sgu der er lidt for langt at køre helt alene med Elna.. især fordi hun bliver hys hvis ik der er en til at underholde hende...  hun er ik en af de babyer der sys bilen er det bedste i verden...

Anmeld

2. november 2012

fairlady

ok. tak for svar Vi finder en anden dag... God weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.