Update gettogether

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

crille

Hej allesammen. 

Jeg har fuld respekt for at man har meget at se til, at man syntes transporten bliver for lang eller hvad der gør man ikke tænker at deltage d 3.? Jeg har bare lige brug for at høre om vi skal holde fast eller droppe det, i hvert fald for nu. Nu er vi tæt på og da rosengreen bliver nød til at melde fra, skal vi finde nyt sted at være hvis vi skal mødes. 

Jeg kører meget gerne til fyn, men kun hvis vi er en ok del af gruppen der kommer. Ellers syntes jeg også det bliver en lidt lang og dyr tur. 

Knus til jer alle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Masig

crille skriver:

Hej allesammen. 

Jeg har fuld respekt for at man har meget at se til, at man syntes transporten bliver for lang eller hvad der gør man ikke tænker at deltage d 3.? Jeg har bare lige brug for at høre om vi skal holde fast eller droppe det, i hvert fald for nu. Nu er vi tæt på og da rosengreen bliver nød til at melde fra, skal vi finde nyt sted at være hvis vi skal mødes. 

Jeg kører meget gerne til fyn, men kun hvis vi er en ok del af gruppen der kommer. Ellers syntes jeg også det bliver en lidt lang og dyr tur. 

Knus til jer alle. 

Altså jeg er stadig klar... Men ja hvis ikke der er særlig mange der kommer alligevel, så skal vi måske flytte det til folk har mere overskud.. Hvis det overhovedet bliver tilfældet...

Anmeld

26. oktober 2012

crille

Masig skriver:

Altså jeg er stadig klar... Men ja hvis ikke der er særlig mange der kommer alligevel, så skal vi måske flytte det til folk har mere overskud.. Hvis det overhovedet bliver tilfældet...

Tænker lige at give det et par dage og så se hvor mange der har svaret og hvad stemningen er.  

Anmeld

26. oktober 2012

Masig

crille skriver:

Tænker lige at give det et par dage og så se hvor mange der har svaret og hvad stemningen er.  

Jeps.. Lad os se hvad der sker...

Anmeld

27. oktober 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Hej allesammen. 

Knus til jer alle. 

Vi skal da ikke finde et nyt sted at være, jeg er stadig frisk og syntes sammenskuds-gilde lyder som en super idé. 12-13 tiden passer også Isabella og jeg fint 

Håber på at se jer 

Anmeld

27. oktober 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Vi skal da ikke finde et nyt sted at være, jeg er stadig frisk og syntes sammenskuds-gilde lyder som en super idé. 12-13 tiden passer også Isabella og jeg fint 

Håber på at se jer 

Det rigtigt. Det mig der fjoller lidt i det. Har fået diN sms med nummer

Anmeld

27. oktober 2012

crille

Undskyld at jeg sådan roder rundt i det.. 

Nu er der under en uge til og jeg syntes det vurker til vi ikke er mange tilbage. Samtidig står jeg i den situation at der er en anden aftale som har været rigtig svær at lade sig gøre som kan blive der. Derfor har jeg besluttet at hev også melder fra. Hvis i stadig mødes håber jeg i får den mest fantastiske dag. Vælger i at udskyde, vil jeg selvfølgelug gerne deltage, hvis vi bliver flere og at vi kan på Datoen. 

Kram til jer alle

Anmeld

27. oktober 2012

fairlady

hej

og undskyld jeg ikke har svaret før. Jeg har været på ferie og derfor overhovedet ikke været logget på i en uge.

Men jeg vil stadig gerne mødes med jer andre!

Anmeld

27. oktober 2012

fairlady

indtil videre kan jeg tælle 5 der gerne vil mødes? Det er da okay syntes jeg...

Anmeld

28. oktober 2012

Masig

fairlady skriver:

indtil videre kan jeg tælle 5 der gerne vil mødes? Det er da okay syntes jeg...

Crille har meldt fra, så vi er da kun tre indtil nu.... Ikke at det ikke kunne være hyggeligt, men tænker også det måske er sjovere at udskyde det til flere kan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.