Hcg (vægtab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

jeg får de protiener jeg skal have i løbet af dagen glemt også at skrive på jeg drikker noget ekstre protien da jeg i sammen råd med lægen skulle spise sådan da min hjerne skulle vende sig til ikke at se meget mad men heller drikke det flydene jeg kaster op ca hver 2 dage for der er jeg ofte så dårlig af maglene mand at jeg tømmer ud og drikker så meget vand hele tiden bare for at tage toppen af sulten 

Var det ikke bedre at fylde dit proteinbehov af normale madkilder i stedet? Jeg tænker, at det fyldemæssigt også vil mætte mere end en drik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

Hej de damer

jeg sidder nu her efter en længer snak med forskellig igennem dagen ang hcg som en slankekur

der er åbenbart flere der har prøvet dette

man indtager en lille mængte hcg daglig og spiser så kun 470 kcal i 30 dage og man taber sig rigtig godt 

og pause i 3 uger og forfra igen til man rammer den vægt man vil have 

har set flere eks. på mange kilo og man kan se det er ren fedt der ryger af

på nogen måder overvejer jeg det virkelig bare som en kik start

hvordan ser i på det 

mvh en kvinde der aldrig kender til at være mæt som bliver mega syg når jeg prøver et vægtab og ingen læger vil hjælpe med at få bare en normal mavesæk så jeg kan føle mig mæt igen 

Er hcg ikke det hormon man danner som gravid?

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Var det ikke bedre at fylde dit proteinbehov af normale madkilder i stedet? Jeg tænker, at det fyldemæssigt også vil mætte mere end en drik.

jo mæske men det er jo forde lægen vil have min mavesæk mindre da den er meget stor har trænet utrolig meget ind jeg blev skadet og har derfor været op og spise ekstrem mængter mad for at følge med  men det er gået galt nu

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Er hcg ikke det hormon man danner som gravid?

jo det er noget med man snyder sin krop til at tro den er gravid man taber sig ofte i starten og noget med hvis man spiser det rigtigosv så kan man tabe sig og man taber fedt på det 

Anmeld

25. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

jo det er noget med man snyder sin krop til at tro den er gravid man taber sig ofte i starten og noget med hvis man spiser det rigtigosv så kan man tabe sig og man taber fedt på det 

Det kan umuligt være sundt.

Så vil jeg hellere anbefale dukan kuren.

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det kan umuligt være sundt.

Så vil jeg hellere anbefale dukan kuren.

hvad er det for en 

Anmeld

25. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

hvad er det for en 

Der står en masse om den hvis du søger på google.

Den har også været i ude og hjemme.

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Der står en masse om den hvis du søger på google.

Den har også været i ude og hjemme.

ok jeg ved ikke om den anden er sund men henden den en jeg kender der har prøvet den har tabt jeg 20 kilo på 30 dage noget med du taber dig det samme per dag som du normalt ville tabe på en uge og det skulle være ens fedt der røg hun tabt sig prima på mave og lår 

Anmeld

25. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

ok jeg ved ikke om den anden er sund men henden den en jeg kender der har prøvet den har tabt jeg 20 kilo på 30 dage noget med du taber dig det samme per dag som du normalt ville tabe på en uge og det skulle være ens fedt der røg hun tabt sig prima på mave og lår 

Hvis du vil splitte din krop ad på sådan noget, så værsgo.

Det kan umuligt være et sundt vægttab.

Det skal bygges op helt fra bunden med sund kost og meget motion.

Anmeld

25. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1644550.ece

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.