Som jeg dog får oprettet debatter i dag

Nå.. Men da jeg ventede Rose havde jeg ikke bækkenproblemer. Denne gang begyndte jeg at have smerter nærmest før jeg testede positiv. Mærkede det primært hvis jeg skulle vende mig i sengen. En enkelt gang, før jeg vidste jeg var gravid, prøvede jeg at løbe en tur, men fik så smadret bækken af det at jeg dårligt kunne gå op af trappen bagefter!
var meget bange for at udvikle tidlig bækkenløsning, men det er heldigvis holdt sig rimelig stabilt. Har dog også problemer hvis jeg har gået meget en dag, så får jeg voldsomt ondt resten af dagen, smerterne er kun væk hvis jeg sidder stille.
Det er begyndt at blive et problem på den korte tur det er til og fra vuggestuen! Der er 1,5 kilometer hver vej ca. I dag gik jeg derhen med klapvognen, men kunne allerede mærke det gjorde lidt ondt, så tog bussen hjem. Jeg gik derhen og hjem igen da jeg hentede hende. Så i alt gået 4,5 kilometer i dag (plus det løse), og det er jo ingenting! Alligevel er jeg HELT færdig i mit bækken her til aften

Da jeg gik hjem da jeg hentede hende, måtte jeg støtte mig til klapvognen, fordi jeg havde ondt..
Og resten af dagen har jeg ikke kunne vende mig uden smerter hvis jeg lå ned, gå rundt eller rejse mig fra siddende stilling.
Så tænker jeg bare.. Hvad gør man så? Jeg kan jo tage noget fysioterapi osv. osv, men det kan da ikke være rigtigt hvis jeg ikke kan holde til at hente og bringe Rose i VS, hvad skal ejg så gøre?

Heldigvis går jeg hjemme, så jeg kan aflaste ellers.
Anmeld