Hvad skal I, i påsken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2008

Pia.

Sanne Andersen skriver:

jeg skal arbejde, så skal vi til langeland til mine forældre som starter på camping imorgen... så har vi en masse påskefrokoster...

Sanne Andersen

Sjovt nok har vi slet ingen påskefrokoster i år... vi plejer at stå for det, men jeg gad ikke i år, og der er sjovt nok ikke andre der har arrangeret noget... skal kun til mine forældre men det er bare os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

SaNiNa

uuuh kender det der med at andre ikke kan tage lidt frem... vi holder altid julefrokost men kæresten drenge og kærester og de sidste 3 år er det os som har lagt hus til ok vi har det størreste men derfor skal vi vel ikke stå med det hele...

vi skal så holde påskefrokost på næste søndag og det bliver sikkert os igen...

Har osse sagt til kæresten at vi ikke forslår noget med julefrokost i år for gider ikke stå med mad til 20 personer selv og de bare kommer og sætter sig...

Sanne "som er blevet scannet"

Anmeld

13. marts 2008

Pia.

Sanne Andersen skriver:

uuuh kender det der med at andre ikke kan tage lidt frem... vi holder altid julefrokost men kæresten drenge og kærester og de sidste 3 år er det os som har lagt hus til ok vi har det størreste men derfor skal vi vel ikke stå med det hele...

Har osse sagt til kæresten at vi ikke forslår noget med julefrokost i år for gider ikke stå med mad til 20 personer selv og de bare kommer og sætter sig...

Ja det er bare typisk...

Er det dit knæ de har scannet ? eller ?

Anmeld

14. marts 2008

SaNiNa

PiaR skriver:

Sanne Andersen skriver:

Ja det er bare typisk...

Er det dit knæ de har scannet ? eller ?

nej den lille babs

Anmeld

14. marts 2008

Charlotte_82

hmm vi skal vist ingenting...eller jo min mormor holder påskefrokost påskesøndag(eller hvad pokker det hedder, hehe) og så tror jeg da også at svigerforældrene holder noget påskefrokost af en art..havde også selv planer om det men orker det ikke i år..yngste musen sover møg dårligt for tiden :'( Ellers skal jeg vist bare ha lavet en masse afleveringer vi har for og ha ordnet hjemmet, hygge med børn og mand og jaae måske på et par ture ud i det danske land hvis vejret er til det :) Og nyde at holde ferie!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.