Hvad skal I, i påsken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Honningblomst

Jeg har ferie i ti dage fra morgen halv tolv og jeg glæder mig så meget...trænger virkelig til total afslapning med ungerne og så måske lave lidt med hvert enkelt barn, i hvert fald få spillet spil og hygget med de store.
Håber også der kan blive tid til en enkel tage ud med pigerne aften, men nu må vi se...:)
Hvad med jer??? Hvad står den på i ferien..
knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Mandag-onsdag står den på eksamensopgaver, så der bliver ikke tid til så meget :( Torsdag og fredag skal vi vist bare tulle lidt rundt og lørdag tager Jesse og jeg hjem til min moaaaar og Henrik henter os mandag.

Kh Jeanne

Anmeld

13. marts 2008

Mie A

Vi tager afsted på lørdag - en uge i sommerhus på Lolland - Vi skal afsted sammen med ungernes onkel og faster. Glæder mig til at komme lidt væk fra dagligdagen - rengøring, tøjvask osv.
Knus

Anmeld

13. marts 2008

Siber

vi tager til Bornholm og tager en slapper hos bedstemor og bedstefar, også venter vi bare på at far kommer hjem!

Knus Siber

Anmeld

13. marts 2008

Marco2

I sommerhus ved Ebeltoft fra lørdag til lørdag

Anmeld

13. marts 2008

Lise

Vi tager alle tre til Aalborg til mine forældre torsdag-søndag. der bliver holdt påskefrokost om fredagen, så det bliver sikkert mægtig hyggeligt :)

Anmeld

13. marts 2008

MorCamilla

Hvor lyder det dejligt at I skal på ferie i påsken... :)
Vi skulle have lånt svigermor og svigerfars sommerhus et par dage, kun os 3... Men det har vi aflyst igen.. Da jeg fik gips af i går kunne de se at lortet ikke var groet ordenligt sammen, >( så nu har jeg to metal "spyd" det at sidde fra min tommelfinger og ned i mit håndled, (indvendig) for at holde det på plads...
De stikker godt nok kun ca 1 cm ud hver, men det gør ondt og kan slet ingenting med hånden nu.. så vi har udskudt ferien til min hånd er okay igen... Da det ikke er så fedt at tage der ned når jeg ikke kan være med i badeland osv.... øv øv.. men der er jo desværre ikke noget at gøre ved det...:(

Anmeld

13. marts 2008

Pia.

Her står den også bare på hygge... Vores ferie starter også i morgen - lørdag tager jeg på farten ;) *s* - så er det også snart slut, har været en del ude på det sidste - men jeg eeeelsker det... Altså alt med måde:)... og når jeg kommer hjem søndag skal vi bare hygge resten af påsken... der er ikke noget planlagt endnu. Som vi plejer en tur i skoven et par gange, det bliver det jo nok til. Ellers bare nyde vi ikke skal noget... Næste Søndag fylder min mor 50 og der skal vi op og overraske hende med en middag og en overraskelse... Noget hun bestemt ikke regner med efter hendes store fest i lørdags - så det glæder jeg mig til....

GOD PÅSKE TIL ALLE.

(H) - fra Pia.

Anmeld

13. marts 2008

H+S Skjolgborg.

Vi får steens søn alexander i morgen også 8 dage frem.Min datter kommer hjem søndag så har vi alle tre børne til lørdage d.22/3 vi skal bare hygge i svømmehalen nok osv og lave ting på huse ingenfor. Så den 22/3 blever alle tre børn. A=hos sin mor, far B=hos sin far, og V=hos sin aflever.Så har vi barnefri til mandag hvor benjamin igen kommer hjem om aften..så vi tager nok et holtel ophold/ lille rejse. Kun os to..Men hvor henne hved vi ikke helt i nu om det blever london,england,oslo tur med båden eller bare kbh...eller???....
Nogle gode inde så kom endelig med dem...

Anmeld

13. marts 2008

SaNiNa

jeg skal arbejde, så skal vi til langeland til mine forældre som starter på camping imorgen... så har vi en masse påskefrokoster...

Sanne Andersen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.