Hjælp virkelig forvirret:) ang sanning mindre ind jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej jeg har vært til tidlig scanning som lægen sendte mig til og hende der scanner mig siger jeg er 6+1 men det kan jeg slet ikk få til og passe for havede mens den 7 sep så efter min egen regning er jeg 6+6 nogen der prøvet og blive hykket sådan og så til nf havede man rat i det man selv havede gættet sig til for kan slet ikk få det til og passe med det hun Sage hjertet slog meget fint og sad som det skulle håber nogen kan hjælpe lidt for tænker meget over det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Dorthe1986

Anonym skriver:

Hej jeg har vært til tidlig scanning som lægen sendte mig til og hende der scanner mig siger jeg er 6+1 men det kan jeg slet ikk få til og passe for havede mens den 7 sep så efter min egen regning er jeg 6+6 nogen der prøvet og blive hykket sådan og så til nf havede man rat i det man selv havede gættet sig til for kan slet ikk få det til og passe med det hun Sage hjertet slog meget fint og sad som det skulle håber nogen kan hjælpe lidt for tænker meget over det!

Det handler om hvornår du har haft ægløsning jeg blev selv rykket 5 dage længere frem end jeg selv og lægen havde regnet ud, da jeg kom til scanning så du skal bare tage det roligt

Anmeld

25. oktober 2012

Timse

Jeg blev også rykket, og endda så det ikke kan lade sig gøre, da manden var på sjælland den uge, men det er nu hans Terminen sættes efter størrelsen, og alle børn er forskellige, så det skal du slet ikke tage så tungt

Og stort tillykke med bebs og hjerteblink

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Timse skriver:

Jeg blev også rykket, og endda så det ikke kan lade sig gøre, da manden var på sjælland den uge, men det er nu hans Terminen sættes efter størrelsen, og alle børn er forskellige, så det skal du slet ikke tage så tungt

Og stort tillykke med bebs og hjerteblink

Det her kan heller ikk lade sig gøre derfor jeg lidt forvirret

Anmeld

25. oktober 2012

Timse

Anonym skriver:

Det her kan heller ikk lade sig gøre derfor jeg lidt forvirret

Jeg forstår dig udemærket godt, men har selv termin om en uge, så her var den god nok igen målene er ud fra gennemsnit, nogle får små bebser og andre store

Har hørt om folk der er blevet kunstig befrugtet hvor datoen er blevet flyttet, og det burde jo heller ikke kunne lade sig gøre

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Timse skriver:

Jeg forstår dig udemærket godt, men har selv termin om en uge, så her var den god nok igen målene er ud fra gennemsnit, nogle får små bebser og andre store

Har hørt om folk der er blevet kunstig befrugtet hvor datoen er blevet flyttet, og det burde jo heller ikke kunne lade sig gøre

Ved hvornår min mens kom og ved min cirklus er 28 dage men passer slet ikk med det hun Sage men er jo kun i uge 7/8 hun Sage også det var svært for hende og måle rigtig når de er så små

Anmeld

25. oktober 2012

Kamilla-m

Det er meget normalt at man bliver rykket frem.og tilbage ved skanninger. Måske du bare skal have et lille barn.
Og fem dage er trods alt ikke meget!

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

Det er meget normalt at man bliver rykket frem.og tilbage ved skanninger. Måske du bare skal have et lille barn.
Og fem dage er trods alt ikke meget!

Rigtig nok men ved det ikk passer

Anmeld

25. oktober 2012

Kamilla-m

Anonym skriver:

Rigtig nok men ved det ikk passer

En skanning er jo sikker aldeig 110 % sikkee. Det er jo ud fra fosterets størrelse, og i princippet ikke mens førstebdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.