hvem skal kende kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

henh01

FrkZier skriver:

der jeg skal hen kan man komme til fra 14+0

vi valgte den faktisk bare fordi den var billigere, og der var flere ting inkl. i prisen i forhold til nogen af de andre steder af hvad vi lige kunne læse os frem til

er spændt på at høre hvordan det går.. Har du en fornemmelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

FrkZier

henh01 skriver:

er spændt på at høre hvordan det går.. Har du en fornemmelse?

jeg har en klar fornemmelse for det er en dreng- kan ikke helt forklare hvorfor :p

min mor er overbevist om det er en pige, så bliver spændende :p

Anmeld

26. oktober 2012

AMtrier

henh01 skriver:

Ja som overskriften lyder?

Vi skal vide kønnet - men det er kun fordi min kæreste har et stort behov for det og så fordi min nysgerrighed vil hjemsøge mig indtil jeg føder hvis jeg ikke kender kønnet.

Vi kan få kønsscanning fra d. 30 nov (14+)

Jeg kan slet ikke vente med at få kønnet at vide
jeg er allerede træt af at min tid er 14+6 når jeg kunne have bestilt til 14+0 men IIh hor jeg glæder mig til at se kønnet, har sådan på fornemmelsen at det er en dreng, det har jeg sagt lige siden jeg blev gravid. og det ville da være lidt fedt hvis min intuition var rigtig

Anmeld

28. oktober 2012

PeruBaby

Vi vil gerne vide koennet - ikke fordi det betyder noget, men synes det er dejligt fx at kunne sige "han"/ "hun sparker" i stedet for "den sparker".

Da vi var til Nakkefold spurgte jeg, om det saa ikke var ved naeste scanning vi ville vide koennet, og laegen spurgte om vi ville vide det med ca 90% sandsynlighed allerede nu, og vi kunne selvfoelgelig ikke naere os, saa det lader til at vi skal have en lille pige mere Dejligt Men jeg toer ikke helt tro paa det foer naste scanning. Var kun 11+5 ved NF... 

Anmeld

18. november 2012

Miss Kat

Jeg blander mig lige, selvom tråden er halvgammel nu.

Vi bestiller tid til kønsscanning her en af dagene. Mest af alt for at kunne bevise over for familie og venner at vi faktisk venter en pige, som vi har fortalt dem at vi er overbeviste om! Min mand er 100% sikker på, det er en pige og han har normalt altid ret i sine fornemmelser, så det stoler jeg på. (Så bli'r det fanme pinligt hvis vi tager fejl - hæhæ)  

Anmeld

18. november 2012

henh01

PeruBaby skriver:

Vi vil gerne vide koennet - ikke fordi det betyder noget, men synes det er dejligt fx at kunne sige "han"/ "hun sparker" i stedet for "den sparker".

Da vi var til Nakkefold spurgte jeg, om det saa ikke var ved naeste scanning vi ville vide koennet, og laegen spurgte om vi ville vide det med ca 90% sandsynlighed allerede nu, og vi kunne selvfoelgelig ikke naere os, saa det lader til at vi skal have en lille pige mere Dejligt Men jeg toer ikke helt tro paa det foer naste scanning. Var kun 11+5 ved NF... 

Jeg skal til NF i morgen og der har jeg også tænkt mig at høre om hun vil give et bud på hvilket køn det er. Vi skal til kønssvanning om 11 dage.. Bliver SÅÅÅ godt !

Anmeld

18. november 2012

henh01

Miss Kat skriver:

Jeg blander mig lige, selvom tråden er halvgammel nu.

Vi bestiller tid til kønsscanning her en af dagene. Mest af alt for at kunne bevise over for familie og venner at vi faktisk venter en pige, som vi har fortalt dem at vi er overbeviste om! Min mand er 100% sikker på, det er en pige og han har normalt altid ret i sine fornemmelser, så det stoler jeg på. (Så bli'r det fanme pinligt hvis vi tager fejl - hæhæ)  

Hahaha ja den ville ikke være god er det første barn? Jeg har også en fornemmelse der siger mig at det er en pige vi venter denne gang. Vi skal til NF i morgen og kønsscanning om 11 dage så det bliver spændende. Hvor langt henne er du?

Anmeld

19. november 2012

Miss Kat

henh01 skriver:

Hahaha ja den ville ikke være god er det første barn? Jeg har også en fornemmelse der siger mig at det er en pige vi venter denne gang. Vi skal til NF i morgen og kønsscanning om 11 dage så det bliver spændende. Hvor langt henne er du?

Jeps, første barn. Jeg er 15+6 i dag.   Hvad med dig?

Uha held og lykke i dag!!  fingre for dig, selvom alt selvfølgelig er fint, men det er jo en helt magisk oplevelse som er forbundet med så mange blandede følelser.

Anmeld

19. november 2012

Elin_Maria

Vi ved det. Var til kønsscanning i 3D den dag jeg var 14+0. Vi kunne slet ikke vente. Det viste sig at dergemmer sig en lille pige i min mave <3

Anmeld

29. november 2012

lisbethita

henh01 skriver:

Ja som overskriften lyder?

Vi skal vide kønnet - men det er kun fordi min kæreste har et stort behov for det og så fordi min nysgerrighed vil hjemsøge mig indtil jeg føder hvis jeg ikke kender kønnet.

Vi kan få kønsscanning fra d. 30 nov (14+)

Jeg skal også vide kønnet. Jeg er ALT for nysgerrig til ikke at vide det, hi hi. Jeg har terminsscanning 18. december.

Fik en pige første gang, så er meget spændt på, hvad det bliver denne gang. Jeg er ligeglad med, hvad det bliver, men er spændt!!!

Kh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.