hvem skal kende kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

henh01

Ja som overskriften lyder?

Vi skal vide kønnet - men det er kun fordi min kæreste har et stort behov for det og så fordi min nysgerrighed vil hjemsøge mig indtil jeg føder hvis jeg ikke kender kønnet.

Vi kan få kønsscanning fra d. 30 nov (14+)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Stjerneskud

Vi vil helst ikke vide det. Jeg vidste det heller ikke med de to første. Min kæreste vidste det med sine to fordi moderen gerne ville vide det.

Personligt har det sådan at det er fuldstændigt ligegyldigt hvad kønnet er, så længe der kommer en rask lille guldklump.

Og så er det da også fedt at finde ud af det når man har født..

Anmeld

25. oktober 2012

henh01

Stjerneskud skriver:

Vi vil helst ikke vide det. Jeg vidste det heller ikke med de to første. Min kæreste vidste det med sine to fordi moderen gerne ville vide det.

Personligt har det sådan at det er fuldstændigt ligegyldigt hvad kønnet er, så længe der kommer en rask lille guldklump.

Og så er det da også fedt at finde ud af det når man har født..

Jeg har det på samme måde. Og var egentlig også indstillet på ikke at vide det denne gang. Det er min kæreste ikke enig i, men måske vi alligevel skal snakke om det en sidste gang.
Jeg vidste det ikke med den første men med nr 2 havde vi købt en kønsscanning hvor den store også var med. Det var en stor succes, men også en lidt flad fornemmelse ved fødslen fordi man jo vidste hvad der gemte sig.

Anmeld

25. oktober 2012

FrkZier

henh01 skriver:

Ja som overskriften lyder?

Vi skal vide kønnet - men det er kun fordi min kæreste har et stort behov for det og så fordi min nysgerrighed vil hjemsøge mig indtil jeg føder hvis jeg ikke kender kønnet.

Vi kan få kønsscanning fra d. 30 nov (14+)

vi skal til kønscanning om 8DAGE

Anmeld

25. oktober 2012

henh01

FrkZier skriver:

vi skal til kønscanning om 8DAGE

Uhh det er lige om lidt. Så må du have termin i starten af maj?

Anmeld

25. oktober 2012

FrkZier

henh01 skriver:

Uhh det er lige om lidt. Så må du have termin i starten af maj?

ja glæder mig vildt meget, egentligt ville jeg helst vente til fødselen, men min kæreste er ehm hvad kan man sige en meget stor kontrol freak :p så han fik mig overtalt til vi skulle vide det, ellers er det jo UMULIGT at planlægge noget men nu når vi har besluttet det glæder jeg mig såååå meget til at vide det

- ja jeg har Termin 1. Maj så det bliver vidst ikke mere i starten

Anmeld

25. oktober 2012

henh01

FrkZier skriver:

ja glæder mig vildt meget, egentligt ville jeg helst vente til fødselen, men min kæreste er ehm hvad kan man sige en meget stor kontrol freak :p så han fik mig overtalt til vi skulle vide det, ellers er det jo UMULIGT at planlægge noget men nu når vi har besluttet det glæder jeg mig såååå meget til at vide det

- ja jeg har Termin 1. Maj så det bliver vidst ikke mere i starten

Sådan er min kæreste også - ikke kontrolfreak (det er mig der er det ) men han har overtalt mig fordi man jo bedre kan planlægge efter det

Men jeg har først termin d 31 maj så jeg må vente nogle uger endnu.Hvor skl du scannes henne?

Anmeld

25. oktober 2012

FrkZier

henh01 skriver:

Sådan er min kæreste også - ikke kontrolfreak (det er mig der er det ) men han har overtalt mig fordi man jo bedre kan planlægge efter det

Men jeg har først termin d 31 maj så jeg må vente nogle uger endnu.Hvor skl du scannes henne?

hehe det er som om der altid er en kontrol freak i et forhold men jeg er nu meget glad for min kæreste er som han er, han holder mig lidt nede, ellers ville jeg flyve rundt oppe under loftet hele tiden

ja så går der lige lidt endnu
jeg skal scannes på skanningsklinikken i hvidovre

Anmeld

25. oktober 2012

henh01

FrkZier skriver:

hehe det er som om der altid er en kontrol freak i et forhold men jeg er nu meget glad for min kæreste er som han er, han holder mig lidt nede, ellers ville jeg flyve rundt oppe under loftet hele tiden

ja så går der lige lidt endnu
jeg skal scannes på skanningsklinikken i hvidovre

Vi har valgt at bruge scanningsklinikken i kbh eller scanningsjordmoderen i kbh (der kan man få det af vide en uge før)

Der er bare stadig lang tid til..

Anmeld

25. oktober 2012

FrkZier

henh01 skriver:

Vi har valgt at bruge scanningsklinikken i kbh eller scanningsjordmoderen i kbh (der kan man få det af vide en uge før)

Der er bare stadig lang tid til..

der jeg skal hen kan man komme til fra 14+0

vi valgte den faktisk bare fordi den var billigere, og der var flere ting inkl. i prisen i forhold til nogen af de andre steder af hvad vi lige kunne læse os frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.