Falsk eller sandt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Hmm1606

Der er mange der mener at når man allerede (som jeg) har 2 drenge er det mere sikkert at jeg får en dreng mere men er det ikke kun hvis det er med den samme far eller er det *start fra ny* af hvis det er en ny.. 
Håber i forstår og vil svare  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

tarkoflen

Hmm1606 skriver:

Der er mange der mener at når man allerede (som jeg) har 2 drenge er det mere sikkert at jeg får en dreng mere men er det ikke kun hvis det er med den samme far eller er det *start fra ny* af hvis det er en ny.. 

Det er jo manden der "bestemmer" kønnet, så det bør ikke have en betydning i forhold til denne graviditet hvilke køn du tidligere har fået

Tillykke med graviditeten

Anmeld

25. oktober 2012

Hmm1606

Mange tak... 
Syntes bare det kunne være lidt sjovt at få en pige nu da jeg har 2 drenge hihi  

Anmeld

25. oktober 2012

KTP86

4 sønner hvoraf 2 har samme far ^^ 

Anmeld

25. oktober 2012

KTP86

Hmm1606 skriver:

Mange tak... 
Syntes bare det kunne være lidt sjovt at få en pige nu da jeg har 2 drenge hihi  

Forstår jeg godt. En datter var også mit ønske hvis jeg selv kunne vælge,men istedet fik vi en dreng mere,og han er fuldstændig vidunderlig ^^

Anmeld

25. oktober 2012

Momster89

Hmm1606 skriver:

Statistisk set har du større chance for at få et barn er samme køn. Mener det hedder 43 % for modsat og 57 % for samme køn.

Det står vidst også i den bog du for ved lægen når du venter nr 2

Anmeld

25. oktober 2012

Snehund

Jeg har hørt, at hvis man først har 2 drenge (eller piger) er der 75% chance/risiko for at den 3. også bliver en dreng (pige). Ved ikke om det har betydning, at det 3. gang er med en ny far?

Min veninde, der er sygeplejerske, har lige fået pige nr 3. og hun fik dette at vide, da hun ventede nr, 3. Dog med samme mand.

Anmeld

25. oktober 2012

M (:

Hmm1606 skriver:

Jeg vil tro, at det starter forfra med en ny mand, da det er ham, der bestemmer kønnet - men jeg ved det ikke. MEN selvom du har to drenge i forvejen er det muligt at lave en pige..

I min søskendeflok hedder fordelingen (alle med samme far): Pige-pige-pige-dreng-dreng og i min mors (alle med samme far): pige, dreng, dreng, pige, dreng

Held og lykke med projekt lillebrøster! 

Anmeld

25. oktober 2012

Hmm1606

Mange tak for jeres svar... 
Og mange tak M
Ja det kunne da være sjovt med projekt lillesøster haha

Ønsker alle en super dag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.