Er jeg tosset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Hmm1606

Hej. 
Jeg har faktisk bare lige et spørgsmål..
Jeg er 6 uger henne og har haft en meget lille blødning men kan huske fra de andre fødsler jeg har haft at der har jeg også haft det.. Men Esbjerg sygehus mener at man ikke kan bløde når man er gravid for så er der noget galt...  
Jeg menes at har hørt at der er flere der har blødt lidt eller som en normal menses uden at der er noget galt...
Er det mig der er tosset eller?
Håber der er nogle der kan be - eller afkræfte det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

tarkoflen

Hmm1606 skriver:

Hej. 
Jeg har faktisk bare lige et spørgsmål..
Jeg er 6 uger henne og har haft en meget lille blødning men kan huske fra de andre fødsler jeg har haft at der har jeg også haft det.. Men Esbjerg sygehus mener at man ikke kan bløde når man er gravid for så er der noget galt...  
Jeg menes at har hørt at der er flere der har blødt lidt eller som en normal menses uden at der er noget galt...
Er det mig der er tosset eller?
Håber der er nogle der kan be - eller afkræfte det...

Hold da op det var da noget af en melding at få! Der er godt nok mange børn i min bekendtskabskreds, der så burde være noget galt med!

Jeg fik at vide på skejby da jeg var i uge 7+ at hver 5. gravide oplever at bløde lidt! Og nogle få bløder hele graviditeten...

Med mindre det er rigtig meget, så synes jeg godt nok den læge, skulle overveje at læse op på stoffet en gang til!

Dårlig stil at bekymre gravide unødigt!

Anmeld

25. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Jeg vil ikke sige det er disideret normalt at man bløder i graviditeten , men når det er sagt såååå er det mange der bløder i første del af graviditeten , jeg selv er en af dem . første gang blødte ejg os , alt var normalt . 2 gang blødte ejg os det gik desværre til og kom ik noget barn ud af det , men jeg blødte meget og i 6 uger . her 3 gang har jeg os blødt , og jeg har termin om 4 dage , den lever i bedste velgående ..

Anmeld

25. oktober 2012

Hmm1606

Tak for jeres svar. Men har selv 3 drenge og der har jeg også blødt men der er ingen ting med dem. Men ville faktisk bare lige høre hvad meningerne var om det.. 
Mortil2tiloktober - Held og lykke..
Jeg har selv termin den 26/6-13...  

Anmeld

25. oktober 2012

Snehund

Det er ret normalt at bløde, når man er gravid - nogle bløder lidt, når de "skulle" have haft mens. Når man er gravid, får man en mere sart livmoderhals, og kan fx bløde lidt efter sex eller andre bevægelser. Nogle oplever ret voldsom blødning, fx ved et sprunget blodkar eller lign. (uden at det har noget med fosteret at gøre). Andre bløder lidt unden forklarlig grund.

Men dog kan blødning også være et tegn på abort, truende eller begyndende. Derfor bliver en del akutscannet, hvis de begynder at bløde, for at se om det er en abort, der er tale om. Men der behøver slet ikke være noget galt!

Anmeld

25. oktober 2012

FruK

Hold da op en melding...

Det er da så vidt jeg ved ret normalt at bløde i løbet af graviditeten. Selvfølgelig kan det være fordi der er noget galt - men det kan da også sagtens være at der ikke er.

Jeg blødte ret meget - en del mere end ved mens - i starten af denne graviditet. Og jeg er i 30. uge nu.

Håber det viser sig at være ok.

Anmeld

25. oktober 2012

Kief31

Jeg har da blødt en del fra 5+0 til 12+0 ca og ingenting galt. Blødte også i sidste graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.