Perfekt MD scanning! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

AnthonsMor

Så var det vores tur til at komme til MD scanning.

Jeg var inden da UTROLIGT nervøs for, at den bette var gået til eller noget, da jeg intet har mærket endnu - men det havde scanningsJM jo gode ord for

Hun var rigtig sød, og det var faktisk hende vi var til første scanning hos, og hun kunne huske os, det var jo dejligt!

Alt var perfekt ved den bette, og der var slet ikke en finger at sætte nogle steder.. Hun rådede mig dog til at spise nogle fiskeolie tabeletter, da jeg slet ikke kan spise fisk, som jeg kan holde i mig ((

Nu sidder jeg jo så her, og skal vænne mig til at det ikke længere er "den lille", "lillefisen" og alle de ting man nu kalder en "intetkøns skabning".. Men nu er det HAM og HAN og min lille PRINS!

Ja, vi skal have en DRENG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

MissMona

RikkeThygesen skriver:

Jeg var inden da UTROLIGT nervøs for, at den bette var gået til eller noget, da jeg intet har mærket endnu - men det havde scanningsJM jo gode ord for

Hun var rigtig sød, og det var faktisk hende vi var til første scanning hos, og hun kunne huske os, det var jo dejligt!

Alt var perfekt ved den bette, og der var slet ikke en finger at sætte nogle steder.. Hun rådede mig dog til at spise nogle fiskeolie tabeletter, da jeg slet ikke kan spise fisk, som jeg kan holde i mig ((

Nu sidder jeg jo så her, og skal vænne mig til at det ikke længere er "den lille", "lillefisen" og alle de ting man nu kalder en "intetkøns skabning".. Men nu er det HAM og HAN og min lille PRINS!

Nej hvor dejligt. Og stort tillykke med ham!

Anmeld

24. oktober 2012

AnthonsMor

MissMona skriver:

Nej hvor dejligt. Og stort tillykke med ham!

Tusind tak! Vi er også bare SÅ lykkelige! Min bedre halvdel kneb også et par tårer da vi fik beskeden

Anmeld

24. oktober 2012

LMX

Iiiih hvor spændende

TILLYKKE!!

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

RikkeThygesen skriver:

Stort tillykke med at i skal have en lille dreng!! 

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

Tillykke med ham

Anmeld

25. oktober 2012

AnthonsMor

LMX skriver:

Iiiih hvor spændende

TILLYKKE!!

Taaaak!!

Det er dog lidt trist, at man ikke kommer til flere obligatoriske scanninger inden fødsel.. Synes jeg

Anmeld

25. oktober 2012

AnthonsMor

tarkoflen skriver:

Tillykke med ham

Tusind tak

Anmeld

25. oktober 2012

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Stort tillykke med at i skal have en lille dreng!! 

Tuuuusind tak!

Anmeld

25. oktober 2012

Snehund

Dejligt! Stort tillykke

Skal du/I så ud og shoppe drengebabytøj?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.