Revalidering !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg er uddannet frisør, hvilket er mega usundt arbejde både fyskis i form af slid af kroppen og allergier, psygisk da jeg kun har været steder med frisør snobber(måske jeg bare har været uheldig), plus lønnen er mega dårlig.

Jeg overvejer at søge om revalidering, da jeg er begyndt at få lidt kløende udslet på mit håndled. Min mor var multi alergiker, så er bange for det vil udvikle sig. Ved godt at det skulle jeg have tænkt på inden, jeg tog uddannelsen, men der var jeg ung og dum.

Er der nogen som har erfarringer med revalidering og ved ´hvad der skal til at få det ført igennem ?

Jeg skriver ano. da jeg har job og ikke vil risikere de læser det fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er uddannet frisør, hvilket er mega usundt arbejde både fyskis i form af slid af kroppen og allergier, psygisk da jeg kun har været steder med frisør snobber(måske jeg bare har været uheldig), plus lønnen er mega dårlig.

Jeg overvejer at søge om revalidering, da jeg er begyndt at få lidt kløende udslet på mit håndled. Min mor var multi alergiker, så er bange for det vil udvikle sig. Ved godt at det skulle jeg have tænkt på inden, jeg tog uddannelsen, men der var jeg ung og dum.

Er der nogen som har erfarringer med revalidering og ved ´hvad der skal til at få det ført igennem ?

Har en søster der nu i 2. forsøg har prøvet på at få en revalidering.. Det er desværre langt fra nemt - det kræver mange møder , ressourceprofilsprogrammer , læge besøg og lignende.. Min søster har gigt (er social og sundhedshjælper) og har endnu ikke fået revalideringen.. Jeg synes du skal go for it - men vær klar over at det er en kamp.. God vind  

Anmeld

24. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

min mor fik revalidering ... du skal som udgangspunkt være sygemeldt eller deltidssygemeldt (hvis man stadig kan det)... 

og som en anden skriver er det langt fra nemt

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Har en søster der nu i 2. forsøg har prøvet på at få en revalidering.. Det er desværre langt fra nemt - det kræver mange møder , ressourceprofilsprogrammer , læge besøg og lignende.. Min søster har gigt (er social og sundhedshjælper) og har endnu ikke fået revalideringen.. Jeg synes du skal go for it - men vær klar over at det er en kamp.. God vind  

Tak for svar. Tror jeg vil starte med at kontakte min læge og se hvad hun siger.

Anmeld

24. oktober 2012

Camilla <3

Vil bare lige sige, at man stadig ka' være deltidssygemeldt. 

Men syntes også bare, at du skal prøve. 

Held og lykke

Anmeld

24. oktober 2012

anja89

Anonym skriver:

Det kan ikke skade at prøve men som de andre også skriver kan det tage rigtig lang tid.

jeg har lige fået min igennem så jeg kan komme igang med min uddannelse, men det har også tager 5 år at komme her til 

Men  For dig

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

anja89 skriver:

Det kan ikke skade at prøve men som de andre også skriver kan det tage rigtig lang tid.

jeg har lige fået min igennem så jeg kan komme igang med min uddannelse, men det har også tager 5 år at komme her til 

Men  For dig

Hold da op det var lang tid.  Jeg vil også meget gerne tage en ny uddannelse og gerne hurtigst muligt.

Anmeld

25. oktober 2012

wamse

Jeg er på revalidering, og fik det godkendt i løbet af 1½ måned, og var ikke i arbejdsprøvning, så det kan lade sig gøre

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hold da op det var lang tid.  Jeg vil også meget gerne tage en ny uddannelse og gerne hurtigst muligt.

Har du så været sygemeldt i mellemtiden eller hvordan forgik det ?

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg er på revalidering, og fik det godkendt i løbet af 1½ måned, og var ikke i arbejdsprøvning, så det kan lade sig gøre

Men det kommer nok også an på i hvilken branche man er i og hvad man fejler. Må jeg spørge hvad du lavede før ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.