Mavesmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

UnderCover37

Normalt ville jeg slet ikke være bekymret over at have ondt i min mave, men nu når jeg er gravid og ganske lykkelig over at være nået til 13+2, ha' en veloverstået moderkagebiopsi i bagagen så må jeg indrømme at jeg bliver en smule bekymret 

Jeg har ondt i dag - i maven/under navlen og ned.
De stikker og jager lidt, ind i mellem så jeg lige står stille ganske kort og så føles jeg spændt og tung inden i sådan mere konstant  - Jeg synes ikke det føles som de ligamentsmerter jeg tidl har haft en smule af da de primært sad i siderne og ud mod hofterne. 

Det stikker også lidt i skeden men ikke noget voldsomt, og så har jeg lidt øget udflåd men slet slet ikke nævneværdigt.

Er der andre der har haft det sådan her på det tidspunkt i deres graviditet eller bør jeg være bekymret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

LMX

UnderCover35 skriver:

Normalt ville jeg slet ikke være bekymret over at have ondt i min mave, men nu når jeg er gravid og ganske lykkelig over at være nået til 13+2, ha' en veloverstået moderkagebiopsi i bagagen så må jeg indrømme at jeg bliver en smule bekymret 

Jeg har ondt i dag - i maven/under navlen og ned.
De stikker og jager lidt, ind i mellem så jeg lige står stille ganske kort og så føles jeg spændt og tung inden i sådan mere konstant  - Jeg synes ikke det føles som de ligamentsmerter jeg tidl har haft en smule af da de primært sad i siderne og ud mod hofterne. 

Det stikker også lidt i skeden men ikke noget voldsomt, og så har jeg lidt øget udflåd men slet slet ikke nævneværdigt.

Er der andre der har haft det sådan her på det tidspunkt i deres graviditet eller bør jeg være bekymret?

Sådan har jeg det også ind imellem.. Tror ikke du har grund til bekymring

Anmeld

25. oktober 2012

UnderCover37

LMX skriver:

Sådan har jeg det også ind imellem.. Tror ikke du har grund til bekymring

Tak, det lyder godt at der er andre der oplever det...

Var lige et smut forbi vagtlægen som ikke virkede bekymret, maven føltes blød og ingen urinvejsinfektion.
Men bliver det ved synes hun at jeg skal snakke med min læge - og lige så snart jeg stod op begyndte det igen så gir hende nok lige et ring her kl 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.