Pakke- og/eller adventskalender til den kommende far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

M (:

Ayasmor skriver:

Haha.. husk lige at lægge alt der har med BA over på noget eksternt så

Hahaha, ja, OG forbyde alt der er mere flydende end knækbrød i nærheden af min computer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

tarkoflen

M (: skriver:

Hej piger, 

i år overvejer jeg at lave en pakke- og/eller adventskalender til min kæreste og mit kommende barns far. Han bliver 25 d. 19/12, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal finde på - og slet ikke i 24 pakker + jule- og fødselsdagsgave.. Derfor overvejer jeg stadig, om det skal være en pakkekalender eller en adventskalender. 

Nogen gode ideér til, hvad man kunne putte i, som ikke er for dyrt (er på SU), men heller ikke bare noget skrammel.. 

Jeg har også overvejet det

Men aner ikke hvad jeg skal finde på, som ikke koster en formue, så jeg følger også lige med

Anmeld

24. oktober 2012

Ayasmor

Hahaha, ja, OG forbyde alt der er mere flydende end knækbrød i nærheden af min computer! 

Haha... det kan der være noget om

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Jeg har også overvejet det

Men aner ikke hvad jeg skal finde på, som ikke koster en formue, så jeg følger også lige med

Ja, for hver enkelt ting er jo i sig selv ikke dyr, det er bare fordi man skal have så mange! 

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Ayasmor skriver:

Haha... det kan der være noget om

Meeen, nu må vi se om han gør sig fortjent til at låne den

Anmeld

24. oktober 2012

Mussen2

Jeg lavede en for et par år siden. Der var mange forskellige ting men bl.a. Hans yndlings tyggegummi, stærke bolsherm strømper, underbukser, et spil partners, et bilblad, læbepomade ( som han er storforbruger af) en næsetrimmer, nogle dage var det bare små chokolade hjerter osv osv

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

Ja, for hver enkelt ting er jo i sig selv ikke dyr, det er bare fordi man skal have så mange! 

Det bliver vist "kun" til adventsgaver her

Specialøl bliver nok en af dem, måske noget af hans yndlingssnolder og sådan lidt sager... Må se på det! Skrabejulekalender tror jeg godt kunne blive den første!

Anmeld

24. oktober 2012

1990h

Hej piger, 

i år overvejer jeg at lave en pakke- og/eller adventskalender til min kæreste og mit kommende barns far. Han bliver 25 d. 19/12, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal finde på - og slet ikke i 24 pakker + jule- og fødselsdagsgave.. Derfor overvejer jeg stadig, om det skal være en pakkekalender eller en adventskalender. 

Nogen gode ideér til, hvad man kunne putte i, som ikke er for dyrt (er på SU), men heller ikke bare noget skrammel.. 

hejsa jeg laver det samme til min..bar en adventkaldender..og laver faktisk også til mig selv samtidig..selv om jeg godt ved hva det er..men ting vi måske alligevel vil købe eller står og mangler..

indtil videre har jeg købt et par træningsbukser som han mangler..men de sidste par gaver skal ikek være ligeså dyre..måske nogle dedoranter/rolls, og noget slik, juleslik og godter..strømper og sådan

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Mussen2 skriver:

Jeg lavede en for et par år siden. Der var mange forskellige ting men bl.a. Hans yndlings tyggegummi, stærke bolsherm strømper, underbukser, et spil partners, et bilblad, læbepomade ( som han er storforbruger af) en næsetrimmer, nogle dage var det bare små chokolade hjerter osv osv

Gode ideer! Man bliver jo også ruineret, hvis det skal være store gaver hver eneste dag! 

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Det bliver vist "kun" til adventsgaver her

Specialøl bliver nok en af dem, måske noget af hans yndlingssnolder og sådan lidt sager... Må se på det! Skrabejulekalender tror jeg godt kunne blive den første!

Dejligt, at jeg ikke er den eneste, der vil forkæle den kommende far.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.