Pakke- og/eller adventskalender til den kommende far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.750 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

M (:

Hej piger, 

i år overvejer jeg at lave en pakke- og/eller adventskalender til min kæreste og mit kommende barns far. Han bliver 25 d. 19/12, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal finde på - og slet ikke i 24 pakker + jule- og fødselsdagsgave.. Derfor overvejer jeg stadig, om det skal være en pakkekalender eller en adventskalender. 

Nogen gode ideér til, hvad man kunne putte i, som ikke er for dyrt (er på SU), men heller ikke bare noget skrammel.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Miss Church

M (: skriver:

Hej piger, 

i år overvejer jeg at lave en pakke- og/eller adventskalender til min kæreste og mit kommende barns far. Han bliver 25 d. 19/12, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal finde på - og slet ikke i 24 pakker + jule- og fødselsdagsgave.. Derfor overvejer jeg stadig, om det skal være en pakkekalender eller en adventskalender. 

Nogen gode ideér til, hvad man kunne putte i, som ikke er for dyrt (er på SU), men heller ikke bare noget skrammel.. 

Skide go' ide! Måske låner jeg den af dig. Kunne være rigtig hyggeligt med kalendergaver.

Men har ingen anelse om hvad gaverne skal bestå af  En sut eller strømper hvor der står I  dad eller noget i en af dem måske?  

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Skide go' ide! Måske låner jeg den af dig. Kunne være rigtig hyggeligt med kalendergaver.

Men har ingen anelse om hvad gaverne skal bestå af  En sut eller strømper hvor der står I  dad eller noget i en af dem måske?  

Du låner bare alt det du vil! 

Ja, det kunne være en idé. Tror da også, der skal en skrabekalender i en af dem.. 

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

Du låner bare alt det du vil! 

Ja, det kunne være en idé. Tror da også, der skal en skrabekalender i en af dem.. 

Tak 

Ja det er også oplagt med en skrabekalender  

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Tak 

Ja det er også oplagt med en skrabekalender  

Ja, det bliver nok 1. søndag i advent, som er d. 2/12..

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

Ja, det bliver nok 1. søndag i advent, som er d. 2/12..

Så mangler vi kun et par stykker mere, hvis det skal være til adventskalender. Daniel mangler altid underbukser, så det kunne jeg jo lige benytte mig af

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Så mangler vi kun et par stykker mere, hvis det skal være til adventskalender. Daniel mangler altid underbukser, så det kunne jeg jo lige benytte mig af

Mine ideér indtil videre er: 

Chokoladekalender

Skrabekalender

Underbukser (evt. købe flere på tilbud og så flere dage)

Strømper (evt. købe flere på tilbud og så flere dage)

T-shirts (evt. købe flere på tilbud og så flere dage)

CD/gavekort til appstore

Bog

Spil

Cover til iPhone

Parfume

Barberskum/grej

Shower gel/shampoo/creme

Snolder

Flere ideér? 

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

Mine ideér indtil videre er: 

Chokoladekalender

Skrabekalender

Underbukser (evt. købe flere på tilbud og så flere dage)

Strømper (evt. købe flere på tilbud og så flere dage)

T-shirts (evt. købe flere på tilbud og så flere dage)

CD/gavekort til appstore

Bog

Spil

Cover til iPhone

Parfume

Barberskum/grej

Shower gel/shampoo/creme

Snolder

Flere ideér? 

Ihh du har da mange.

Måske noget i kan lave sammen? Biografbilletter eller et hjemmelavet gavekort på en cafe-tur?

Anmeld

24. oktober 2012

Miss BananaHammock

Der er også den der kalender fra wulfmorgenthaler - det er sådan en bord kalender med en stribe for hver dag. Den er bare skæg!

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ihh du har da mange.

Måske noget i kan lave sammen? Biografbilletter eller et hjemmelavet gavekort på en cafe-tur?

Uha ja, det kunne også være en mulighed! Måske en special øl eller to? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.