Problemer med putning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Angelspot skriver:

Hvad sker der hvis i tager middagsluren fra hende og putter hende til nat ved 18 tiden i stedet?

Der sover hun selv hvis det er til alm senge tid også vågner hun som hun plejer mellem 7-8+

men vores dp mor vil ikk gå med til det da hun mener hun ikke kan undvære den og der er nogle dage hun ikke kan. 

og frygter at lave mere ud af det i dagplejen da vi har været under kommunen og dagpleje leder laver en myg til en elefant.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Angelspot

Anonym skriver:

Der sover hun selv hvis det er til alm senge tid også vågner hun som hun plejer mellem 7-8+

men vores dp mor vil ikk gå med til det da hun mener hun ikke kan undvære den og der er nogle dage hun ikke kan. 

og frygter at lave mere ud af det i dagplejen da vi har været under kommunen og dagpleje leder laver en myg til en elefant.

Det lyder som en ufattelig træls rytmewe i er kommet ind i, for en kort middagslur gir mange gange en lang nattesøvn. Men det er jo ikke super fedt hvis hun først sover sent. Så hellere fra 18-7 eller sådan noget.

Jeg håber virkelig i snart finder en løsning. Ved min søster havde samme problem med sin datter, men det ændrede sig efter ca 1½ mdr, så der er håb forude. Det kan bare være hårdt når man står i det. Søvn er bare så vigtigt for ALLE! 

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Angelspot skriver:

Det lyder som en ufattelig træls rytmewe i er kommet ind i, for en kort middagslur gir mange gange en lang nattesøvn. Men det er jo ikke super fedt hvis hun først sover sent. Så hellere fra 18-7 eller sådan noget.

Jeg håber virkelig i snart finder en løsning. Ved min søster havde samme problem med sin datter, men det ændrede sig efter ca 1½ mdr, så der er håb forude. Det kan bare være hårdt når man står i det. Søvn er bare så vigtigt for ALLE! 

Ja, men vil se hendes middagslur kan kortes lidt ned i dagplejen når hun kommer til bage fra kursus.

men nu sover hun  

jeg håber det snart ændre sig for det koster overskud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.