Løbet er kørt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

M&N

ØV altså. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

FrkZier

Laulund87 skriver:

Det kan blodprøver jo kun vise og der skal gå nogle dage imellem, så der er var ingen grund til at hun tog til læge i går aftes. Det er netop bedre man slapper af indtil man kan komme til egen læge. Man kan hverken se det ene eller det andet når man er 4+

men hvis hun fx kom til vagtlægen og blev scannet, kunne det jo være at han kunne se hun havde en blodansamling eller lign og det var derfor hun bløder

synes bare det ville være ærgeligt at hun går helt ned med flaget, hvis nu der ikke er noget galt

Anmeld

25. oktober 2012

Laulund87

FrkZier skriver:

men hvis hun fx kom til vagtlægen og blev scannet, kunne det jo være at han kunne se hun havde en blodansamling eller lign og det var derfor hun bløder

synes bare det ville være ærgeligt at hun går helt ned med flaget, hvis nu der ikke er noget galt

Hmm måske, jeg blev skannet 5+ ved egen læge og kunne ikke se hvor jeg blødte fra. Livmoder er jo ikke så stor så det kan være svært at se hvor man bløder fra.

Med meget blødning, plus smerter, er det nok kun gået én vej, men man kan da håbe den stadig er der

Anmeld

25. oktober 2012

FrkZier

Laulund87 skriver:

Hmm måske, jeg blev skannet 5+ ved egen læge og kunne ikke se hvor jeg blødte fra. Livmoder er jo ikke så stor så det kan være svært at se hvor man bløder fra.

Med meget blødning, plus smerter, er det nok kun gået én vej, men man kan da håbe den stadig er der

jeg vil ihvertfald fortsat krydse fingre for spiren stadig er der

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

SecretMe skriver:

Ville ikke forlade tråden uden at give dig verdens størtse KRAM

Tak

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg var det samme igennem for 4 måneder siden

Som du selv skriver kan lægen intet gøre.. Ring og få tid til blodprøve så man kan være sikker på at det hele kommer ud af sig selv.

Tak for kram  Jeg har snakket med dem i lægehuset, hvis je bliver ved med at have ondt, så SKULLE jeg ringe igen, men det lader min krop klare det fint, jeg har i hvert fald blødt rigtigt meget.

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

ØV altså. 

Anmeld

25. oktober 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Tak for kram  Jeg har snakket med dem i lægehuset, hvis je bliver ved med at have ondt, så SKULLE jeg ringe igen, men det lader min krop klare det fint, jeg har i hvert fald blødt rigtigt meget.

Og det er altid noget kroppen kan klare det selv så man slipper for udskrabning osv.

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg vil ihvertfald fortsat krydse fingre for spiren stadig er der

Tak I er søde, men det er der ikke mange chancer for, der har været små blod klatter og bløder stadig meget.

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Og det er altid noget kroppen kan klare det selv så man slipper for udskrabning osv.

Ja, det er jeg også meget glad for :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.