Guldfiskens hule 17+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Endnu en uge er (næsten) gået, og ville lige dele endnu et mavebillede.

Vægten siger nu +1,3 kg, og det tror jeg er ok i 18. uge. Jeg synes maven vokser meget i disse dage, selvom det måske ikke er så tydeligt fra siden - set forfra sker der en masse, men da dette ikke er dokumenteret på tidligere billeder, er der vist ingen grund til at vedhæfte billeder heraf.. 

Den seneste uge har jeg døjet ekstremt meget med kvalme og smertefulde plukkeveer. Var mandag aften en tur omkring vagtlægen, som kunne udelukke at plukkeveerne skyldes en UVI, og han mener det skyldes stress og/eller overbelastning. Så i de seneste dage har jeg brugt det meste af min fritid hjemme på sofaen (: 

Heldigvis gik vagtlægen med til at lytte på mig, for kunne jo ikke lade være med at bekymre mig om smerterne skulle tolkes som et dårligt tegn trods manglende blødning. Heldigvis fandt han hurtigt et lille galoperende hjerte derinde, så alt tyder på, at guldfisken lever i bedste velgående. Derudover tror jeg den gav et spark på doptonen, der kom i hvert fald et hult "dunk" helt ude af takt med hjertelyden! 

Se nu kommer den jo såååå fint, den skønne babyhule.

Smukke Maiken. <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Laulund87

Ja der sker da noget, du er rigtig fin

Godt du får slappet af

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Se nu kommer den jo såååå fint, den skønne babyhule.

Smukke Maiken. <3

Hvor er du bare sød! 

Men du har ret i, at lige pludselig så sker der altså bare en masse - synes næsten jeg kan se forandrringer fra dag til dag! 

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Ja der sker da noget, du er rigtig fin

Godt du får slappet af

Mange tak! Ja, der begynder da at ske lidt - men var også ved at være lidt utålmodig.. 

Ja, jeg prøver i hvert fald at lytte til, når min krop trænger til en pause, selvom det er mega frustrerende ikke at kunne det man plejer.. Det kører hele tiden inde i mit hoved, at det jo ikke er en sygdom at være gravid, og det er jo ikke fordi jeg bliver vildt overbelastet i hverdagen.. 

Anmeld

24. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Hvor er du bare sød! 

Men du har ret i, at lige pludselig så sker der altså bare en masse - synes næsten jeg kan se forandrringer fra dag til dag! 

<3

Ja selvfølgelig har jeg ret. HAHA..

hihi, nu lyder du som Kenneth. - Men ja, der sker bare virkelig meget i perioder.

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

<3

Ja selvfølgelig har jeg ret. HAHA..

hihi, nu lyder du som Kenneth. - Men ja, der sker bare virkelig meget i perioder.

Haha, men så må han da være en klog mand..

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

Endnu en uge er (næsten) gået, og ville lige dele endnu et mavebillede.

Vægten siger nu +1,3 kg, og det tror jeg er ok i 18. uge. Jeg synes maven vokser meget i disse dage, selvom det måske ikke er så tydeligt fra siden - set forfra sker der en masse, men da dette ikke er dokumenteret på tidligere billeder, er der vist ingen grund til at vedhæfte billeder heraf.. 

Den seneste uge har jeg døjet ekstremt meget med kvalme og smertefulde plukkeveer. Var mandag aften en tur omkring vagtlægen, som kunne udelukke at plukkeveerne skyldes en UVI, og han mener det skyldes stress og/eller overbelastning. Så i de seneste dage har jeg brugt det meste af min fritid hjemme på sofaen (: 

Heldigvis gik vagtlægen med til at lytte på mig, for kunne jo ikke lade være med at bekymre mig om smerterne skulle tolkes som et dårligt tegn trods manglende blødning. Heldigvis fandt han hurtigt et lille galoperende hjerte derinde, så alt tyder på, at guldfisken lever i bedste velgående. Derudover tror jeg den gav et spark på doptonen, der kom i hvert fald et hult "dunk" helt ude af takt med hjertelyden! 

Kom så baby-bule  

Dejligt at vide, at fisken plasker afsted derinde

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Kom så baby-bule  

Dejligt at vide, at fisken plasker afsted derinde

Hihi hep hep hep!

Ja, så længe jeg ikke mærker liv er det rart at få bekræftet, at alt stadig er som det skal være, og at den hygger sig derinde! 

Anmeld

24. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Haha, men så må han da være en klog mand..

HAHAHAHA...
Det må jeg sku lige vise ham du har skrevet.

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

HAHAHAHA...
Det må jeg sku lige vise ham du har skrevet.

Hahah, så kan det være han tilgiver mig for "klaphat"-kommentaren? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.