Endnu en uge er (næsten) gået, og ville lige dele endnu et mavebillede.
Vægten siger nu +1,3 kg, og det tror jeg er ok i 18. uge. Jeg synes maven vokser meget i disse dage, selvom det måske ikke er så tydeligt fra siden - set forfra sker der en masse, men da dette ikke er dokumenteret på tidligere billeder, er der vist ingen grund til at vedhæfte billeder heraf..
Den seneste uge har jeg døjet ekstremt meget med kvalme og smertefulde plukkeveer. Var mandag aften en tur omkring vagtlægen, som kunne udelukke at plukkeveerne skyldes en UVI, og han mener det skyldes stress og/eller overbelastning. Så i de seneste dage har jeg brugt det meste af min fritid hjemme på sofaen (:
Heldigvis gik vagtlægen med til at lytte på mig, for kunne jo ikke lade være med at bekymre mig om smerterne skulle tolkes som et dårligt tegn trods manglende blødning. Heldigvis fandt han hurtigt et lille galoperende hjerte derinde, så alt tyder på, at guldfisken lever i bedste velgående. Derudover tror jeg den gav et spark på doptonen, der kom i hvert fald et hult "dunk" helt ude af takt med hjertelyden! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld