Guldfiskens hule 17+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.275 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

M (:

Endnu en uge er (næsten) gået, og ville lige dele endnu et mavebillede.

Vægten siger nu +1,3 kg, og det tror jeg er ok i 18. uge. Jeg synes maven vokser meget i disse dage, selvom det måske ikke er så tydeligt fra siden - set forfra sker der en masse, men da dette ikke er dokumenteret på tidligere billeder, er der vist ingen grund til at vedhæfte billeder heraf.. 

Den seneste uge har jeg døjet ekstremt meget med kvalme og smertefulde plukkeveer. Var mandag aften en tur omkring vagtlægen, som kunne udelukke at plukkeveerne skyldes en UVI, og han mener det skyldes stress og/eller overbelastning. Så i de seneste dage har jeg brugt det meste af min fritid hjemme på sofaen (: 

Heldigvis gik vagtlægen med til at lytte på mig, for kunne jo ikke lade være med at bekymre mig om smerterne skulle tolkes som et dårligt tegn trods manglende blødning. Heldigvis fandt han hurtigt et lille galoperende hjerte derinde, så alt tyder på, at guldfisken lever i bedste velgående. Derudover tror jeg den gav et spark på doptonen, der kom i hvert fald et hult "dunk" helt ude af takt med hjertelyden! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

FrkZier

M (: skriver:

Endnu en uge er (næsten) gået, og ville lige dele endnu et mavebillede.

Vægten siger nu +1,3 kg, og det tror jeg er ok i 18. uge. Jeg synes maven vokser meget i disse dage, selvom det måske ikke er så tydeligt fra siden - set forfra sker der en masse, men da dette ikke er dokumenteret på tidligere billeder, er der vist ingen grund til at vedhæfte billeder heraf.. 

Den seneste uge har jeg døjet ekstremt meget med kvalme og smertefulde plukkeveer. Var mandag aften en tur omkring vagtlægen, som kunne udelukke at plukkeveerne skyldes en UVI, og han mener det skyldes stress og/eller overbelastning. Så i de seneste dage har jeg brugt det meste af min fritid hjemme på sofaen (: 

Heldigvis gik vagtlægen med til at lytte på mig, for kunne jo ikke lade være med at bekymre mig om smerterne skulle tolkes som et dårligt tegn trods manglende blødning. Heldigvis fandt han hurtigt et lille galoperende hjerte derinde, så alt tyder på, at guldfisken lever i bedste velgående. Derudover tror jeg den gav et spark på doptonen, der kom i hvert fald et hult "dunk" helt ude af takt med hjertelyden! 

iih nu vokser du altså derud af

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

FrkZier skriver:

iih nu vokser du altså derud af

Så det er ikke kun mig, der kan se forskellen? 

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Så det er ikke kun mig, der kan se forskellen? 

haha nej det er ikke kun dig der kan se forskel

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

FrkZier skriver:

haha nej det er ikke kun dig der kan se forskel

Jeg synes i hvert fald også den bliver sværere og sværere at skjule f.eks. på skolen - godt vi kan "springe ud" i løbet af weekenden..

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Jeg synes i hvert fald også den bliver sværere og sværere at skjule f.eks. på skolen - godt vi kan "springe ud" i løbet af weekenden..

ved dem på skolen det stadig ikke?

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

FrkZier skriver:

ved dem på skolen det stadig ikke?

Nope, kun dem i min bachelorgruppe..

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Nope, kun dem i min bachelorgruppe..

Omg :p

troede kun det var 'facebook' og spejderene der ikke vidste det, tænkte at alle dem du ser næsten hverdag da selvfølgelig har fået det afvide

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

FrkZier skriver:

Omg :p

troede kun det var 'facebook' og spejderene der ikke vidste det, tænkte at alle dem du ser næsten hverdag da selvfølgelig har fået det afvide

Jeg ser dem jo netop ikke hver dag, fordi vi kun har haft to undervisningsdage siden sommerferien - og det var før uge 12.. 

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Jeg ser dem jo netop ikke hver dag, fordi vi kun har haft to undervisningsdage siden sommerferien - og det var før uge 12.. 

arrrh det jo selvfølgelig rigtig nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.