Tip - lækker efterårs festkjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Miss BananaHammock

Hej tøser

Jeg har lige været ude for at skulle købe en kjole til diverse arrangementer her de sidste par uger inden termin. Er desværre allerede vokset ud af nogle af de ting jeg købte i starten af graviditeten og synes det hele bliver så kort foran i takt med at maven vokser

Har købt denne kjole. Den er bare så dejlig blød og der er masser af elastik i og plads til maven. Også er den lidt længere end de andre graviditetskjoler jeg ellers har prøvet. og kun 380kr.

Også er båndet bare et silkebånd man kan skifte ud med et sølvbælte, eller anden sjovt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Hej tøser

Jeg har lige været ude for at skulle købe en kjole til diverse arrangementer her de sidste par uger inden termin. Er desværre allerede vokset ud af nogle af de ting jeg købte i starten af graviditeten og synes det hele bliver så kort foran i takt med at maven vokser

Har købt denne kjole. Den er bare så dejlig blød og der er masser af elastik i og plads til maven. Også er den lidt længere end de andre graviditetskjoler jeg ellers har prøvet. og kun 380kr.

Også er båndet bare et silkebånd man kan skifte ud med et sølvbælte, eller anden sjovt.

Hvor er den fra? (:

Anmeld

24. oktober 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Hvor er den fra? (:

Selvfølgelig ret relevant!

Den er fra mammalicious. Jeg har købt min i Penny Lane i Vejle.

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

Hej tøser

Ej hvor er den fin hvor har du købt den? Jeg tænker nytårsaften, hvis jeg allerede fylder godt i landskabet til den tid... Det er jo ikke til at sige

Anmeld

24. oktober 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Ej hvor er den fin hvor har du købt den? Jeg tænker nytårsaften, hvis jeg allerede fylder godt i landskabet til den tid... Det er jo ikke til at sige

Jeg har købt min i en L - selvom jeg godt kunne nøjes med en M. Men med en L (som stadig sidder til) kan jeg vokse lidt så kan den bruges resten af graviditeten!

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Hvor er den fra? (:

Tak for tippet! Har en der lidt minder om, men det er en præ-graviditetskjole, så den bliver nok lidt snæver over vinteren..

Anmeld

24. oktober 2012

Miss BananaHammock

Tak for tippet! Har en der lidt minder om, men det er en præ-graviditetskjole, så den bliver nok lidt snæver over vinteren..

Alle de kjoler jeg købte i starten eller de "store" kjoler jeg brugte inden - de sidder efterhånden ikke særlig godt. Det er som om at maven trækker de forskerte steder i stoffet

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

Jeg har købt min i en L - selvom jeg godt kunne nøjes med en M. Men med en L (som stadig sidder til) kan jeg vokse lidt så kan den bruges resten af graviditeten!

Jeg må vente og se, hvordan jeg ser ud til nytår, og så håbe at den stadig er til at få fat i

Tak for tippet!

Anmeld

24. oktober 2012

FruK

Hvor er den fin... Kunne man håbe at jeg også vokser ud af de kjoler jeg har, inden jul/nytår...!!? 

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Alle de kjoler jeg købte i starten eller de "store" kjoler jeg brugte inden - de sidder efterhånden ikke særlig godt. Det er som om at maven trækker de forskerte steder i stoffet

Vil gerne tro, at det ikke er specielt flatterende i længden! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.